Yaz aylarında cilt bakımına ne derece önem verilmeli sizce?


En çok yaz ayında dikkat edilmeli bence. Hep hareket halinde oluyoruz. Hareket olmasa bile her türlü terliyoruz. Kıllar uzuyor koku oluyor ohoooo. Yaz mevsimi kızlara ağda işkencesini sunuyor bakım çok zor oluyor. Krem bunaltıyor, makyaj akıyor. En iyisi buz dolabının raflarını söküp içinde oturmak.
Sadece yazin degil kisinda onem verilmeli cunku cilt her durumda cabuk etkileniyor guzel bir cilt icin bakim yaparken istikrar onemlidir surekli iyi bakilmali temiz olmali ve gunes koruyucu nemlendirici kullanilmali makyaj yapiliyorsa gece temizlenip yatilmali
bu önemli mi bir nikap çekiyorum ben sende çek ben yandım eller yanmasın resim yollayacağım bu konuda
Güneş yanıklarından korunmaya dikkat etmek yeterlidir.
Cevap
8Cevap
benim icin yaz kis farketmez ben hep önem verrim kisin cilt kurudugu icin bir tik daha önem verilir ama
Yaz aylarında kokusuna aldırmadan tüm vücuda boydan boya sarımsak sürülmeli ki sivrisinekler yazın Biz de nasibini almasın 😁😁😁😁
Lekelerle uğraşmamak için bence evde bile güneş kremi sürülmeli. Ve kesinlikle peeling yaz aylarında yapilmamali.
Benim cildim cok hassas. Yaz aylarinda cok kotu oluyor gerek gunes gerek baska seylerden. Ne kadar bakim yapsam da bir boka yaramıyor
Güneş kremi sürmeden çıkmıyorum. Kullandığım fondoten tarzı ürünlerde SPF olmasına dikkat ediyorum.
Böyle bir sıkıntım yok cildim ve tenim pürüzsüz. Özel birşeyler kullanmıyorum.
Kış aylarında nasıl önem veriliyor ise yaz aylarında da öyle önem verilmeli.
Hiç veremiyorum çünkü terleyince o kremler kayganlaşıp iğrenç bir şey oluyo ben de sadece temizlene jeliyle yıkıyorum :1
Güneş yanıklarından korunmaya dikkat etmek yeterlidir.
En azından güneşten korunmalı.
Güneş Kremi öncelikli
Bunun yazi kisi yok her zaman onemli 👍🏻
Çok fazla önem verilmeli
Cilt yorulmamali diye düşünüyorum
Çok önem verilmeli bkdhsh
Güneşte yanmadiktan sonra gerisi çok önemli değil
Yaz kış farketmez. Her zaman önem verilmeli
Bayağı dikkat edilmeli
Güneş lekesi olmasinda gerisi mühim değil
Kış ayından daha çok önem verilmeli.
Aşırı derecede önem veririm
Son derece önem verilmeli
Ya salla akisina birak
Çok.
Çok önem verilmeli
biraz az verilmeli
Çok önem verilmeli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar