Fondöten, kapatıcı tarzı ürünler kullanır mısınız?

#Himalaya

Hayır, kullanmıyorum. Hattâ sadece yaz mevsimi için değil, diğer mevsimler için de geçerli bu durum...
Cildim problemli olduğu için fondöten yerine BB ve CC krem kullanmayı tercih ediyorum.
Hicbirini kullanmiyorumm benn, olursa allik kullanirim o kadar 😀
4 mevsim ailecek kullanıyoz. 😕
Yok :D
Cevap
14Cevap
kullanmiyorum yuzum bebek gibi zaten bir su yuzume vuruyom tamam ve patates koyuyorum soguk bezle sabaha kadar sanki yuzunle birlikte beyninde de hafifleme oluyo
😂😂😂
Bazen kullanıyorum çok daha güzel oluyor insan.(Fondöten)
Cc krem kullaniyorum baskada yuzume hic birsey kullanmiyorum😊🤗😊🤗😊
Güneş kremi bile yüzümü jiletle yırtma isteği yaratırken fondöten mi? Hahhahahahha. ASLA.
Normalde de fondöten kullanmayan biriyim , nadiren cc krem kullanırım fakat yaz aylarında asla kullanmıyorum , en fazla rimel sürüp çıkarım dışarı ki eve gelince de anında temizliyorum.
Evet. Ama altına mutlaka bakım yağı , nemlendirici , güneş kremi ve baz sürerim ki kalıcı olsun gün içerisinde akmasın. Bide mutlaka bir transparan pudra ile sabitlerim
Bina inşa eder gibi 🤣
Evet var mı bir diyeceğin?
Yok espri yapmıştım sende gülüp geçseydin keşke 😉
Yaz kış hiç kullanmadım siz de kullanmayın bence doğallık iyidir.
Makyaj yapmıyorum. Sadece yüz bakım ürünleri, maskeler, nemlendiriciler vs.
Makyaj yapmayı bıraktım artık bir dönem cok yapardım ama doydum sanırım 😂
cildime bağlı cok sorunluysa fondöten ama bb kremi tercih ediyorum yazın
Hiçbir zaman fondöten kullanmıyorum. Ama yazın güneş kremi kullanıyorum o da fondöten gibi.
Cildim bu aralar cok kötu, hic bir sey kullanamiyorum o yuzden 😔
normalde sürmem düğün bayram vs vs seylerde sürerim işte
Hayır fondöten kullanmıyorum yani fondöten cilde zarar veriyor çünkü
Hayır, kışın bile nadiren kullanırım zaten. Yazın bu sıcakta hiç çekemem yüzümde bir ağırlık.
Yaz kış bb kullanirim ne gerek var fondotene cildime yazik
O değilde güneşe çıkınca o fondeten renk atıyor mu ya da güneşten koruyor mu?
Özel günler harici makyaj yapmıyorum. Yapacak olsam bb krem kullanırım.
Bb krem iyidir.. Fondöten lök diye yüze oturuyor, rahatsız edici...
fondotene karşıyım dogallıgın hastasıyım. yanaktan öpesim gelmiyor ya!
Hayir BB cream tavsie ediyorum BALIBODY markasindan BB CREAM var cok iyi
Yaz kış bb sürerim. Renk tonum sabit kalsın diye o da.
Maalesef sivilcelerden dolayı kullanmak zorunda kalıyoruz
Genel olarak kullanmıyorum sadece yazın değil özel günlerde filan anca.
Loreal bb si kesinlikle tavsiye ederim yaz için ideal👍🏼
Ne olduğunu bilsem kullanıcam ama bizim zamanımızda yoktu bundan
Her türlü akıyor terden yarım saatte
Hiç birini kullanmıyorum
Kışın da kullanmıyorum ki.
*Gecen bol olsun.*
Hayir yaa sıcakken cok zor oluyo
Hayır bir rimel bir ruj yetiyo
compact spf ile kullanıyorum
Güneş kremi kullanıyorum sadece
Bb krem daha çok tercihim😊
Göz çevresi için evet.
Yazında kışın da kullanmıyorum
Makyajı ancak tiginim yapar , makyaj güzeli.
Yaz kış farketmez hiç kullanmıyorum.
Valla bu yaşıma geldim hiç denemedim :D
Pudra kullanıyorum yazın.
Normalde kullanmıyorum zaten
bb kremde hafif degil. hepsi sıcakta kusuyo
Ne yazık ne kisin hiç kullanmadım daha
Hiçbirşey sürmem cilt dayanmıyor
Güneş kremi dışında pek bir şey kullanmıyorum.
Tabiki evet, mac kullanıyorum
Ölümden ne farkı var yaz ayında makyaj yapmanın...
Genelde bb kullanırım.
Hayiir makyajdan baya bu sogudum son siralar
Gerekmedikçe kullanmıyorum.
Hayır fondöten veya bb krem kullanmıyorum yazın 😕
Artık hayır ama kış devam
Kışın Bb kullanıyorum da yazın uğraşamam
Sadece özel günlerde kullanıyorum ben nadiren
Bir yakınimin Nisan düğün Merasimi gibi 😅 aklıma gelmişti bu özel günler hangileri diye sorarlar şimdi diye😂😂😂 @Mstr1903
Arkadaşımın özel günü benim de özel günümdür o bu özel günde mutluysa bende onun mutluluğunu paylaşarak özel gününe ortak olurum😉
Fazlasiyla sakin bir anıma denk geldin😅
Yok ya sinirlenecek bir şey yok seni aydinlatttim😆
Şans işte
Kendi bilecegi is eig için yazmamistim😉 iyi geceler 😇
Yaz kış bazen bb krem sürüyorum
Dügün özel günler haric kullanmiyorum
En çok bb ve ya cc krem kullanıyorum
Hic kullabmiyorum..
hayır
Hayir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar