Çoğu kişi tarafından sevilerek yapılan ve "Örümcek bacağı kirpikler" olarak adlandırılan kirpikleri beğeniyor musunuz?



- İnsanların kendilerine yakıştırıp uyguladıkları herhangi bir şeyi yargılamak haddime değil ama ben kirpiklerin doğal görünümlü olması taraftarıyım.. 🙏🏻
Üst kipriklere yakisabilirde asagilara yakismiyo bence
Daha çok eyeliner temizlenmeden çekilmiş gibi duruyor...
Bu yüze olmamış bu kirpik
Dolgun yüzde güzel durur
Cevap
12Cevap
Benzediği şeye gör isim koymak çok sakıncalı bir durum. İyiki zenci... denmemiş.
Eskiden böyle yapardım makyajımı herkes dalga geçerdi😂
Beğenmiyorum, çok kötü duruyor.
bakis acisi onemli eger yuzune yakisiyorsa nedennolmasin
Hayır kurumuş rimeli kullanmaya çalışmış gibi gözüküyor 🤦
Tel tel değilse hiçbir şekilde begenmiyorum
kusacam nerdeyse midem kaldırmayacak bunu
Bence yakışana güzel duruyor
Hayır doğal halini bundan iyi buluyorum
Hayır, güzel durmuyor ://
Çok güzeller harbiden
Fazlasıyla devşirmeler çok şükür.
Çok tahrik edici ama kötü yönde
Hayır çok itici duruyor.
Çok da kötü deyil.
Hayır.. :/
Tabiki, kesinlikle HAYIR
Sevmiyorum kötü duruyor
Hayır.
hayır kötü görünüyor
Beğenmiyorum.
Leşş
Pek sevmiyorum
Severim.
Çok kötü sade güzel
Cikssss sevmedim 😫
Eskiden beğenirdim
çok dikkat etmem
Estetik dırmuyor..
Kötü duruyor
Evettttt
İtici bence
Beğenmiyorum.
Beğenmiyorum~
Beğenmiyorum
İtici duruyor ://
Yakışanà yakışıyor
İtici
İğrenç
bazi kisilerde evet
Iğrenç duruyor
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar