Agda ya da epilasyon fark etmez hangisini yaparsam yapim ayaklarim hep bu sekilde. vee bu gecmiyor. bazi arkadaslarimınki agdadan 1 2 gun sonra geciyor ama benim ayaklarim hep boype nasil gececek bu delik ler ya hic hosuma gitmiyor
Agdadan sonra ayaklarim boyle oluyo nasik gecer?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
2 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Üzülme canım tavuk derisi hastalığına sahipsin benim kollarımın üst kısmı böyle. İyice araştır bu isim ile yaşayan kişi çok. İğrenç diyenler kendine baksın üzme tatlı canını. Gözeneklerin çok belirgin gözenek küçültücü peelingler falan yap. Tüy azaltıcı seyrekleştirici bir peeling biliyorum her ağda sonrası onu yaparsın azalır belki. Bir de sir ağda yap ve sonra da ağda sonrası masaj jeli kullan. Geçmeyecek birşey değil 😊
2
8 Yorumla
Soran
+1 yıl
Cok kotu yorumlar geldi inan moralim zaten bozuktu daha da kotu oldu. sanki benim elidme olan birseymsi gibi konusuyorlar😐😐 Ama en guzel yorum senden geldi cok tesekkur ederim😘😍😘peki bana yardimci olsan nasil peeling yapicam faln bir yardim etsn
Cildin hassas olduğu için böyle oluyor büyük bir ihtimal ile. Ağda öncesi bebek pudrası sürebilirsin ya da buz küpleri ile kompleks yapabilirsin. Ağda sonrası bebek yağı sürersen çok iyi olur.
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Peki bu soyledigin iyi gelir mi bu sekilde gozenekler acik kalamz dim i
Bu benim elimde olan birsey degil boyle olsun istemiyorum ama. ne yapabilirm ki. arastiriyorum ne gecirir diye ama yok yani yokkkk. Sevgilim denize gidelim diyip duruyor bu bacaklarimi gormesin diye kac yalanla denize gitmekten vazgecirdim. dusun bak nasil psikolijide oldugumu. bacagimdan utaniyorum
Şunu söylemeliyim ki her 10 kadından 4ünde bu sorun var. Çok fazla kafana takma burada erkeklerin yazdığı birkaç şeyi okudum ve onlar adına utandım. Bence hiç saklamaya gerek yok. Dediğim gibi çoğu kişide var. Eğer birimiz saklamazsak hiçbirimiz saklamayı. Eğer sevgilinde görünce sana Birşey derse zaten o çocuktan Birşey olmaz. Biz erkeklerin o kol altı kullarına göğüs kıllarına bacak kıllarına maruz kalıyorsak onlarda bunları görsün. Ama eğer çok istiyorsan şunu söyleyebilirim ağdadan öce cildini güzelce kesele ve temizle sonra biraz pudra dök daha sonra ağdanı yap. Daha sonra buz koy ve bekle sonrada bebek yağı sür. Kuru fırçalama da çok işe yarar bu arada. 🙂
Bu ne ya afedersin de yolunmuş tavuk şeyi gibi bebek yağı sürüyor musun? İmkanın varsa lazere git tek kelime ile harika bence...
0
24 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bacaklarimin berbat gorundugunun farkinayim artik tiksiniyorum etek falan giyemiyorum😐😐bi ay icinde sevgilimle denize gidecez nasil bikini giyecem bu bacaklarla diye dusunuyorumm. lazer icn suanlik imkanim yok ama bir coum bulmam gerek yardim edin lutfen
@Sylmz41 valla Adriana limanın bacağını gördüm yakın çekimden korkunçtu tüy dipleri onda bile varsa bu kız napsın, çok özel günlerde bacak fondöteni kullanır.
@Sylmz41 @mervems91 gercejten bacaklarimin bu goruntusu beni ciddi anlamda rahatsiz ediyor. sevgulim denize gidelim diyor ama. bu bacakla nasil gidecem diye dusunuyorum utaniyorum. lazere gidecek dururmum yokkk. ee kremleri yaglarida suruyorum ama yok gecmiyor vee onceden bu kadr kotude degildi gun gectikce kotu gorunuyor
Yok fonddoten kullanmam. ya zaten svegilime resim atmadim bagcagimi amaa soyeldim kotu diye oda yani seni seviyorum bacagini degik istedigi kadr kotu olsn sorun yokk o bana guzel gelir dedi
Him doktora olayi anlatabilirsin belkide gerci cok doktorluk bisey degil bu dedigim gibi kizariklik icin kremler oluyo onlardan alabilirsin eczaciya danisarak bide yaptiktan sonra ilik suyla yika o aldigin kremle deneyebilirsin
Çok kötü olmuş sadece bacaklarmı öyle başka yerlerde öyle bence
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Hayr bacaklarim tek boyle. Mesela kollarimi da aldim bugun onalr tertemiz puruzsuz gobegimde oyle tertemiz koltuk altim falnda temiz biacagimin dizden ustu de temiz. birtek bacagimin diz alti bu sekidle
Bayadr agda yapiyorum da dizime kadar boyle oluyor. diz ustune yapiyorum orasi gayet guzel ve puruzsuz oluyor ama bu kisim boyle oluyo. zeytinyagi kullandim kremlerde kullandim ne yapacam bilmiyorum
Bu isi bilmen lazim agda ya da epilasyon acele edersen cildi tahris eder yavas ve soguk olmali biliyorsun o güzelim bacaklari maffedersin yoksa cildin hassas sanirim birazdaha sakinn bence
Yaa aslidna normalde agda yapiyordum daha sonra bir sure almadim. dun gecede hizli bir sekilde epilasyinla aldim bu sekidle. oldu hizli ve aceleci davrandim ani dun
Olurmu öylesey seni seven herseyinle sever sora kusur deyil zaruret sayilir ben olsam sevgilimi sever oksarim hic irenmemm sora seninn bacak yapin yeter bence cok güzeller
Yaav allah icn nerden vaddin o kaniya sana daha oyleyim diyen olmadi kendi kendine hayl kurdun. Ben etine dolgun degilim zayifim hatta minyon tipliyim kisayimmmm ama. zayifim yani
işin bitince hemen sür. önemli olan ilk etapta cildin kanlanmasını önlemek. hani başımızı bir yere vururuz da buz torbası konur ya şişmesin morarmasın diye. işte aynı şey bu da. 5 dk tutsan yeter. sonrasında fayda etmez hemen sür
Bu konu beni cok üzuyo cunku elimde olan birsey degil bende diger kizlarin bacagi gibi puruzsuz olsun istiyorum ama olmuyo. sevgilim var denize gidecez ama ben bikini giymeye utaniyorum. gunlerdir nasil denize gitmeyiz diye bahane uretip duruyorum. Dalga gectiginiz o bacaklarimi sevmiyorum
Ya gerçekten özür dilerim 🙏 dediğim gibi bol sıvı tüket birde muhakkak uzman doktora bir görün benim tanıdığım bir kadın doktor var yarın kendisine de soracağım senin için
Eger sorarsan kirginligim gecer 😊🤗😊🤗😊🤗saka bir yana tamm onemli degil😊ama doktora cidden sor hatta resmi de goster neden bu sekidle bir yardimci olsun bana
Bu sekidle yadirgamana gerek yok bunun boyle olmasindan memnun degilim. bende artik tiksinir oldum bacaklarimdan ama. elimde olan bsy degil ne yapsam duzelir diye yardim ariyorum
En İyi Cevaplar