İlk defa sürdüm, bu yüzden zaten "yakışmış mı" diye sordum.
Gri renk oje sürmeli miyim? Yakışmış mı sizce?
İlk defa sürdüm, bu yüzden zaten "yakışmış mı" diye sordum.

Sürmelisin bence Açık renk üst giydiğinde bile yakışır mesela turuncu bişey giysen açık mavi veya hafif grimsi siyah kot kiysen altına bile bu oje yakışır dağınık topuz veya açık yap saçlarını düzleştir iki yana ayır
Gri reng biraz iticidir bence ama reng zefk tartışılmaz sen sana yakışani sür elinde güzel tam kadin eli tıpkı bebek eline benziyor sanki hiç sahibine hizmet etmemiş:))
sırf renk uyumu olsun diye bu havada kazak giymiş helal be ahaha
Hava cok sıcak o kazagı çıkart dalga gecer ler oje yakismis
Dogrudur canim 😉rica ederim 😂😂😂😂😂
Cevap
38Cevap
Ten rengin ve tırnak biçimin çok hoş duruyor. Oje de guzel tatlı olmuş.
oje severim yakışmış ama ayaklardada var mı ellerden ziyade ayaklara yakışıyo oje : ))
Teninle çok uyumlu olmuş. Ve ellerin ve tırnakların çok tatlı.
Kışın daha iyi oluyor
Tırnaklaarin cok bakimli ama o parmaklara siyah mat daha cok cuk oturur..
ben bu tarz renkleri sevmiyorum bir bayanda oje olarak
çok severim ojede bu rengi.
sıklıkla da kullanırım.
yakışmış.
Hiç sevmem bu rengi 😁
Ama o kadar da iğrenç durmamış orta diyebilirim de bir kırmızı kadar çekici dw değil
Çok güzel olmuş!
Numarası ne?
Bir kırmızı değil belki ama yine de iyi duruyor 😊
Eksi verenler derdiniz nedir canım 😊
:) Bazıları özellikle takip edip, iyi ya da kötü her yazdığıma eksi veriyor. Hayır kime ne yaptım onu da anlamıyorum :)
Hepsinde değil ama 100 taneden 10 tanesinde oluyor hemen hemen. Saygısızlık etmeden efendi gibi görüşümü yazıyorum ama bir bakıyorum eksi. Bir erkek genelde eksi veriyor ama kim bilmiyorum ya da hep aynı kişi mi bilmiyorum. Kızların sorularına da cevap versem bir erkek eksi oluyor. Ha umurumda değil artı eksi, şurada zaman geçiriyorum sadece. Ama neyi beğenmediklerini merak ediyorum :)
Eminim öyledir, teşekkür ederim :)
Yani zaten az çok biliyorsun yorumlarımı, seviyeli ve kimseyi kırmayacak cevaplar vermeye çalışıyorum :)
Hiç yakışmamış sanki kömür tasimissin hamal eli gibi
Sana yakışmış giydiğin elbiseyede uymuş 🖒
Güzel durmuş.. yakismis maşallah~
Bizim Gri Oje'ye karşı bir zaafımız var sanırım
Patlıcan moru daha hoş durur.
😊 bu da hoş olmuş.
Eyvallah
Şu tırnaklarınızı nasıl kesiyorsunuz öğretin bana😐😐
Giyimine de uyumlu olmuş güzel durmuş. 😌
😙😙
Bence mukemmel olmus gri
Tırnak yapın çok çok hoş.
Her oje yakışır 👍
gri değil ki bu bende de var bu renk channel rengi
Rengini beğendim, hangi marka ve numarası nedir?
Çok hoş.
Çok yakışmış..
Evet güzel olmuş. Sonraki günlerdede süre bilirsin
Yakışmış. Hangi marka ve numarası ne acaba
Güzel olmuş
Rica ederim 😂
Yakışmış bitanem
Yakışmış
Beğendim çok güzel görünüyor.
İyi bence hoş duruyor.
Ne demek ablacım güzel güzel boq atanları takma gayet iyi very nice beatiful :D.
Bence yakışmış 😀
Rica ederiim 😊
Beğenmedim neden bilmiyorum
güzel olmuş..
Beğendim üstündekiyle uyumlu
Guzel olmuş😊
Ellerde tatlı he😅
Yok ya ince zarif ojede yakışmış benim ellerimle tutuşsa tam uyar yani😂😂😂😂😂😅
Ordamısın😅
Mesaj atar mısın ben atamıyorum
Çok yakışmış bence sürmeye devam et bence
Bide beni takip edebilir misin
Kalsın bence. Olgun göstermiş.
Siyah daha güzel olurdu
Ellerin şeker, o yüzden ne sürsen gider 😉
Omg bayıldım
Cok guzell olmus
kesinlikle yakışmış
Güzel durmuş 😏
Güzel
iyi.
Hoş...
Güzel olmuş
Yakışmış.
Gayet hoş durmuş
Çok güzel olmuş Parmakların çok güzel
yakışmış
guzel plmuş sür
Beyaz sürdünmü hiç
Ellerin cok guzel nerelisin 😑
Çok beğenmedim yalan yok
Yine de olacak o:)
Rica ederim
Yakışmış cok guzel
Ne demek 🌹
Güzel.
Güzel olmuş
mevsime uygun degil
Iyyyy
çok yakismis bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar