Bir insan neden bu kadar şanssız olur ki 😑😐😐
Sadece çenemde var bitane 😣
Gamzesi olanlar da çok datlı gelir gözüme 😂
Sadece çenemde var bitane 😣
Gamzesi olanlar da çok datlı gelir gözüme 😂


Sag yanağım da pek derin olmamak şartıyla evet var. Ve bence derin gamzeler cok güzel ve hoş duruyor.😊😊
Rica ederim 😊😊
Gamzem var canım gamzem yaa dün konuştuk özlemişim.
Jdkakskkakskslslslslsls 😂😂😂😂😂
Tenks😨
Rica 😂😂😂
Yok cok ikinirsam azcik bisey cikiyor bdjsjs (aman zaten doku hastaligi ) 😄
Ricalar 😊😊
👍😂😂
Sağ yanağımda ki çukurdan selamlar 😅
Cevap
33Cevap
bana çekici gelir
ama bende yok hiç 😔
gamzeliler kendini belli etsin özellikle bel gamzeliler kendini belli etsin onları sevmeye başlıcam 😁😀😂
Öyle de sonra millet sana ulaşmaya çalışsın :) Sen nasibin kimse onu sev yeter. O gamzeli olsun.
tamam işte nasibim bel gamzeli olsun 😀
Tamam olsun ama dillendirme herkes bel gamzeliyim der yalan yanlış :) Bel gamzesindeki hikmet nedir ki senin için ben o kadar güzel bulmuyorum kendimde. Yüzdeki gamzeyi anlarım da gülünce güzel duruyor ama beli çözemedim :)
bu arada aradan kendi bel gamzeni de belirttin bravo 😂
yaa öyle mi oldu özür dilerim 🙈 Hızlı hızlı yazınca yazdıklarımı okumuyorum. Kusuruma bakma yanlış bir anlamda söylemedim. Mahcum oldum şimdi ben o manada demek istememiştim. Ben sussam daha makul olur
utanacak ne var şimdi 😀
Mahcubiyetten sanırım kendimi bir an yanlış ifade ettim sandım :)
Evet var ve annem gamzeli hediyem der her zaman :) <3
2 tane var yanakta karşılıklı o dudakların bittiği yerde işte. dvg
Yok ya bir gamze var o da belimde bir ise de yaradigi yok
Var bende yanağımda 😁 hemde yeşil gözlüyüm ne olacak şimdi 😁
Fazla fazla olduğu içün çekici gelmiyor.
Benim var gamzelerim hem de iki yanağımda 😊
çenemde var.
yanakta güzel duruyor.
Hem bel hem yüz gamzem var.
Bazısının gamzesi çok güzel 😊
Yok.
#Jüpiterligüneș
konuştuğum an beliriyo dudak kenarlarinda.
Var diyicem ama pek belli değil :)
Gülüşü güzelleştiren gamze değil, doğallıdır
Sol yanağımda ufak bir gamze var
5 gamzem var ayıptır söylemesi :)
Sağ yanağımda var gülünce çukur oluşuyor
Evet var kocaman ahshs
Var bayağı da belirgin😄😄😄
Var ama ben burdayım da demiyor
Solda ve sağda olmak üzere iki tane 😂
Bana da öyle gelirr 😄
yok çekici bulmuyorum
var belimde
Yanağımda gamzem var
Gamze candır :-)
yok, geliyor
Var kiiii
Gamzem var
Var.
Yok knk
Azıcık var solda.
Gamze'm var yanakta benim gülerken çıkıyor
yok ve çekici..
Var.
Sağ yanağımda var
Evet var
Evet var.
Yok.
Belimde var benm
Varr
belimde var 4 tane
Hiç yok ya
Sorun etmiyorum 🙄
Var evet
Var benim
Var her iki yanaktan
Varr
gamzesiz olur mu :)
Yok...
Bende var ama...
yok olanida severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar