Saçını sakalını aylarca kesmeyen beyler hakkında?

Saç sakal kesmemeyi bir tarz olarak beğeniyorum ve çekici buluyorum. Saçın sakalın birbirine girmiş olması..
tabii bu algımın altında yatan gerçek iki tanıdığım saçı sakalı uzun erkeğin de son derece zeki, atak, kafası bir başka çalışan, gecelerini okuyarak geçiren adamlar olması. Yoksa ne saçta keramet var ne sakalda.
Sizler ne düşünüyorsunuz? Sizce bir estetik değeri var mı? Sizin tanıdığınız beylerde bir farklılık seziliyor muydu?

Saçını sakalını aylarca kesmeyen beyler hakkında?
Saçını sakalını aylarca kesmeyen beyler hakkında?
Saçını sakalını aylarca kesmeyen beyler hakkında?
Cevapla