
Türkiye'de burun estetiğinin ücretsiz olmasını ister miydiniz?

Doğal olmak en iyisi arkadaşlar kendinizi olduğunuz için Sevin sizi başkasının sevmesine gerek yok siz kendinizi siz oldugunuz için sevmelisiniz
adamlar zengin abi dertleri sıkıntıları yok :D paraya ihtiyaçları bile yok oturdukları yerden para akıyor zaten
😂 ben karar verdim Kūbaya tasiniyore
İsterdim valla.
Cevap
24Cevap
Kübada sadece burun estetiği ücretsiz değil sağlık ve eğitim konusunda herşey ücretsiz hani bazı gerizekalılar gelip işte açlıktan ölüyorlar diyorlar ya aslınsa yok öyle birşey adamlar eğitim ve sağlık konusunda aşırı derecede gelişmiş akciğer kanseri, alzheimer vs. Hepsinin tedavisi var üstelik bunlar ücretsiz en basitinden bir anne hamile olduğunda devlet tarafından yoga falan yapması öneriliyor bu hizmette ücretsiz ulan kübada yaşamak vardı be
Estetiksiz burunları daha çok bepeniyorum. Bence sadece çok büyük burunlular estetik yaptırmalı. Ücretsiz olursa herkes yaptırır. Gitgide herkes birbirine benzemeye başladı zaten
Türkiye'de olmaya kalkmayın amaaan, 3-5 bin TL sonuç hüsran. :D Beni ilgilendirmiyor ama kızlar için isterim.
Ücretsiz olsa herkes yaptırmaya kalkar ooo işin içinden çıkılmaz sağlık açısından şartsa o şekilde ücretsiz olabilir
Devlet onca tedaviyi karşılamıyorken burun estetiği ücretsiz olsa ne fark eder
Git çalış doktora git devlet senin baban sanki tedaviyi karşılasın😃
@peteninejdergası Umarım bunu benim söylediklerime istinaden bana yazmamışsınızdır zira kalbinizi kırarım
Kız kalbimi kırma lütfen uflsksnsn
@peteninejdergası Sizler burda s.. ceviz kırarken çoğu çocuk tedavisi karşılanmadığı için ölüyor.
Ama kalkıp bunu size anlatmak için uğraşmayacağım zira konu üzerinde münakaşa etmek için yeterli bilgi ve kapasite sezmiyorum.
160 boyunla bana lâf mı yetiştiriyorsun şimdi? Eğer insan güçsüz ise ölmeyi hak eder ya yol bul ya yol aç ya da yoldan çekil der konfüçyüs.
@peteninejdergası "Ya yol aç ya yol ver ya da yoldan çekil"
Doğru bilgi aktarımı yapman taraftarıyım.
Kendi Bilgini test et derim ;)
@peteninejdergası Doğrusunu öğretiyorum. Teşekkür edeceğine saygısızlık yapma derim.
Sana bunun doğru olduğunu öğreten kişiye selam.
Bizdede bedawa sayılır bir 15-20 bin liraya yapıyolar
Bu ülke her anlamda pahalı zaten. Onda da eksik kalalım.
burda da ücretsiz acilin önüne gelince birinden rica edin bir kafa atsın sonra içeri girin yapıyolar
Beğenmeyenler için iyi olurdu herkesin yaptıracak gücü yok
ücretsiz olmasa da doktor olunca yaptırıcam
Küba halkına çok iyi bakıyo herşey beleş ama halk fakir
Küba zaten genel olarak herkesin kral olduğu bir ülke
Ohoo bizim türkleri düşüneniyorum burnu güzel olan bile gider yaptırır sırf beleş diye
Ücretsiz olsaydı düzgün olanda giderdi
Gardas kim guzel kim cirkin nasi anlicaz ozaman
Devlet hastanelerinde zaten ücretsiz
Kübada hastanelere bir bakın gelısmısmı ona gore
Ben birkaç yıl yurtdışında çalıştım kübayada gitmiştim halkı sıcakkanlı ve iyidi ancak fakirlik hertarafta hastanede yara bandı bile zor bulursun
Görülmesi gereken bir yer umarım gidersin birgün
Istemezdim. Sağlik sorunu ücretdiz olsun yeter
istemem çünkü o zaman eniştemin kazancı düşer :D
Olsun tabi, halk faydalansın. 😳
İsteyenler için güzel olurdu.
İstemem suyunu çıkarır millet
İsterdim. Türk ırkı güzelleşirdi belki :/
Kübada çoğu şey ücretsiz
Hayır istemezdim ben burnumdan memnunum
Gerek yok doğal güzelliğe sahibim maşallah bana
Kübaya mi gidelim yani
Ücretsiz olsaydı yaptirirdim
Küba'da vatandaşa herşey beleş
İhtiyacım yok çok şükür
Zaruri değilse doğallık en güzeli
İsterdik abla
isteriiim
Hayır o zaman biz nerden para kazanacaz
Hayır doğallık en güzeli
gereksiz bence..
ihtiyacım yok
Tabiki
Hayırjdjfkd
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar