Arkadaşlar ücretsiz burun estetiği yaptıran var mı? Ücretsiz burun estetiği var mı?

Bir arkadaşım devlet Hastanesi'nde geniz eti sorunu nedeniyle ücretsiz Burun estetiği olmuş bizim ailede burun hem büyük çıkık kemerli ve geniz eti büyümesi sorunu var kardesimdede aynı sorun var bir arkadaşımda devlette 55 bin TL ye yaptırdı ama onun geniz eti sorunu yoktu o estetik sorunu yüzünden yaptırdı ve benim burnum çok kötü arkadaşlar hem aşağıya doğru sarkık hem yüzüme göre fazla büyük bide çenem biraz geri olduğu için burnum aşırı ön planda kimse burnumu beğenmiyor bir ortamda beni gördüklerinde burun muhabbeti açılıyor tanımadığım insanlar bile beni gördüğünde burundan bahsediyor arkadaşlarımda burnumla dalga geçiyor

Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlarım çok şaka yapıyor senin burun bu kadar büyükse aletn nasıl büyüktür falan diyorlar
Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar o kadar moralim bozuldu ki artık her gördüğüm kişinin ilk burnuna bakıyorum ve benimkinden büyük burunlusu yok
Arkadaşlar ücretsiz burun estetiği yaptıran var mı? Ücretsiz burun estetiği var mı?
Cevapla