çok fazla pudralı ve kokusu inanılmaz kötü. eğer cildin çok yağlıysa pudralı olması seni rahatsız etmez. benim cildim karma o yüzden bana aşırı pudralı geliyor. kokusuna da dayanamıyorum çok fazla kimyasal kokuyor
size gelince maşallah adamlar yememişler uyumamışlar nerde uzun bir mevzu var yapıştırmışlar bence siz o etiketleme isim hakkı falan bunun parasını ödüyorsunuz söyleyim ürünün değil yani :)
sen 3 ürün bul bana göster ben sana en uygun olanını söylerim bana güven :) evde bu konularda master yaptım kardeşim ve annem le. Ve tabi teyze kızlarımı katmıyorum başımın belaları :-D
Aaa bea kizim ben. evde olaxam. bu saatte uyanık olacam heee yok yaa uyku gibisi varmii bak uyku akiyorngozumden pc basinda icim. Geciyor sen uyanik yatnyahuu :)
bence cok sivi geldi bana. diger tuplu oluyorlar daha koyulari daha iyi diye dusunuyorum. bu bb krem gibi geliyor bana. sungerle surulenlere sıkıp surulenler daha iyi bence
En İyi Cevaplar