Şu, kadının ‘’kıllarının merakını’’ olayını bir çözebilsem çok mutlu olurum. Kadının Ped’i, kadının kılı, kadının tüyü, Bunlar bazıları için çok itici geliyorsa eğer, O zaman gidilsin lastik plastik ve tam silikonlu yapay kadınlarla buluşsunlar. Bir kadının en güzel ve çekici hali doğal olması değil midir ya? Her insanın kılları var tabi, ama herkes biliyor ki kadınlarda ki kıl oranı daha az, daha ince ve çok yumuşaktır. Sen eğer sevdiğin kadınını o kıllarla birlikte istemiyorsan, bence o kadını hak etmiyor sundur. Hiç uğraşmadığın ve zorluk çekmediğin bir mesele hakkında ahkâm kesmek kolay tabii. Kendini çokbilmiş sanan erkek ağabeylerimiz: 30 derece yazın sıcağında donun içinde, sürekli sızıntı yapan kanlı bir ped ile dolaşmak, çalışmak, koşturmak nedir, Bilir misin sen? Hiç yaşadın mı? Sen bir erkek olarak 20 dakikada banyonu bitirirken, Bir kadın zevkinden 2 saat banyo da kalmaz, Bacak, kol, bikini bölgesi, sırt, bıyık, yüz, bütün bölgeleri kontrol edip, kıllarını almaya çalışmak her yiğidin işi değildir. Peki neden? Seni beni memnun etmek için, Tiksinmeyelim, afra tafra yapmayalım diye. Sevdiğin kadın buluşmada sana: ‘’aşkım niye bugün tıraş olmadın’’ dediğinde, Senin yanıtın çoktan hazır: ‘’ulan sen ne anlarsın ki, köpek gibi çalışıyoruz, koşturuyoruz, vakit mi kalır bize?’’ Fakat o da ne? Senin kadın, Bacağında ki kıllarını almamış çok ayıp, çok özensiz, Bence hemen ayrıl... *Senin yanında kalan kadının kıllarını kurban olmaya öğren artık* @roynima
Adamın hasısın hası benim şu an ağdam geldi lakin üşendiğim için ve canım çok yanacağı için yapmıyorum. Ama tabiki ben de kıllı gezmiyorum ki zaten kıllarım da seyrektir genelde kocam olsaydı mümkün mertebe karşısına kıllı çıkmamaya çalışırdım ama gelecekteki kocam bana böyle cümleler kursa anlayışlı olsa o adam için her şeyi yapardım
@banybany Sakın, Lütfen, Sen bir Hn. Efendisin ve kimsenin önünde eğilmen doğru değil, Daha doğrusu, Senin kadınlığının değerin önünde eğilmektir, iyi yaşa, kadınca yaşa,
@Çöldikeni Bu nasıl söz, haddiniz size (Tüm Bayanlara) verilen den çok daha fazla olması gerektiği kesin, Yaklaşık 20 yıldır kadın haklarını savunmaya çalıştığım için, kadına bakış açım farklıdır. Kadına biraz daha düzgün adımlarla ve daha derin düşünerek yaklaşmaya çalışırım, Her ne kadar, Bugüne kadar bazı korkunç kadınlardan çok ölümcül darbeler almış olsam da… Ama yine bir kadının hatasını yargıyı götürmeden önce, köküne inip, Hataya yaratan o gizli kıvılcımı aramaya çalışırım ve şunu öğrendim ki özellikle türkiye de kadın olmak zordur, ama kadınca yaşamak imkansızdır. Saygılarımla @roynima https://www.youtube.com/watch?v=kxu3epEaB_o
her ikiside bence olmaz kıllı olması benim yanımdaysazararlı olmaz her iki düşncede inançlarımı temsil etmez bence cahiliyye köle tplomlarına dönüştürdügümüzün farkındamıyız bu sorular kuran ve sünnete yönelik sorsanız daha iyi olmazmı bence paylaştım okuyan yok neden güzel eşya gibi kullanılacak kadın yok ondandır bence önemliydi filistin ve kudusle ilgiliydi yok bacak kılıydı yok makyajdı bir sürü ahmak koşar görüş beyan eder işin gırgırındalar aklımızla oynanıyor kimse farkında degil kadınlar hamamına dönüşüyor bu tür sorular bence
Makyaj neden yapılır o sıcakta anlam veremiyorum cidden. Üstelik denize girince o boya akar, panda yavrusu gibi dolanırlar ortada. Güzel olacağım diye rezil olmak bu olsa gerek. Plaja bacaklarını almadan geleceklerini de hiç sanmıyorum ama kendi tercihleri. Belki kıllarıyla mutludur, bilemeyiz. İkisi de itici.
Makyaj yaparlar yapmaz bu sizi ilgilendirmez sonuçta öyle bir kural ya da yasak yok ama kıllı gelmek bakıma giriyor ve bunu yapmanın şart olduğunu düşünüyorum sonuçta karşınızda bir makyajda birde bacakları simsiyah kıllı birisinin geldiğini görürseniz direk makyajlı değil tüylü olan dikkat çeker ve itici gelir.
En İyi Cevaplar