Kestirmeyi düşünüyorum da normalde yakışıyor. Yazın zor olur mu ki? Genel olarak düşünceniz nedir acabaa 🤔? 


Bana gelmiyor, 10 yil kullandım biktim artik kahkul herkese de yakismiyor oda var alnı geniş kızlara yakışıyor daha çok
Aslında, kakül herkese yakışmaz. Alnı geniş ve yüz hatları belirgin olan kadınlara çok yakışıyor.
Bu fotodaki zTen güzel , kahkül bile güzelliğine gölge vuramamış 😂😂
O kadar çirkin yaniiii kahkül
👊🏼👊🏼👊🏼 ben de kendini zeki göstermeye çalışanlara gülüyorum
Üfffff he he
Cevap
30Cevap
Kahkülü kestir kahkülsüz de olur hiç tereddüt etme. Çok kahkül istiyorsan başka yerlerde kahkül bırak sjskskskssks
Ben kahkül sevmıyorum kırpık gibi oluyorum yakısmıyor😂
Yakışmaz kimseye. Peruk gibi duruyor öyle.
Ne alaka
Bazılarına güzel yakışıyor. Bana yakışmıyor
Kahküllü kız ❤️❤️❤️❤️💕💕
kız güzel kahkül değil. yanıltmayın insanları
Yok ben hoşlanmıyorum
Bazilarina yakisiyor🤔
fotoğraftaki gibi ise evet
Eskiden bende kullaniyodum
Erkekler saç bakmıyor ne yazıkki 😂
Böyle olmayacağına göre hiç yaptırma derim
Nerden çıkardın olmayacağını? Belki bundan daha güzelim?
Gelsin bakarız o zaman
Bazilarinda iyi duruyor
Hic guzel durmuyor kestirme
Guzel yakisiyo cok tatli oluyonuz
Hayır çekici gelmiyorlar kız ayool
Bazi kadinlara yakışıyor.
Yüzü güzelse gelir
Cok sukur hayir
Bana gelmiyor
Hiç gelmiyor. :)
Çok sexy oluyolar :)
Evet bazen
Olmasa da olur
Yakisanaa eevt
evet güzelller
gelmiyor
aboooowww
Pek sevmiyorum.
Hayır
Gelmiyor
Yom gelmiyor
Ne alaka
Herkese yakışmıyor
gelmiyo
Evet geliyor
Bence de çok çekici
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar