
Evet, kesinlikle o kadın tüm çekiciliğini kaybeder.
Çok önemli değil ama kıl olmasa daha iyi.
Çekici bulmaya devam ederim.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

onu bana çekici kılan gögüsleri ise evet kaybeder ama diğer unsurlar ise elbette. ki kaybetmeyecektir
ve kıl olmamasını isterim gerekirse uyarıda bulurunum
.
Estetik olarak güzel buluyor olsam da,
Artık benim için bir adım ileriye gitmek söz konusu bile olamaz.
.
İstiyorsa giyebilir. Sonuçta göğüs kisminda varsada küçük küçük tüyler vardir. Kimde yokki o? Olsun o kadar
Şu görseldeki çok berbat, göğüs dekoltesi giyecek kadının göğüsleri büyük olmalı ve hafif dekolte vermeli.
Cevap
30Cevap
Çıplaklıga da, kadında kıla tüye de karşıyım... Her şey usturuplu olmalı. Uzun eteğin verdiği gizem ve çekiciliği, çırılçıplak bir kadında bulamam. Belki de bizim buralarda yeterince çıplaklık gördüğüm içindir böyle düşünme nedenim...
Detaydaki fotoğrafta kıl bulmasan ne olacak, iğrenç görünüyor.
Kesinlikle kaybeder , madem göğüs dekolteli elbise giyiceksin o zaman az biraz da dikkat et be kadın der ve giderim başka dekoltelere😎😀
Bilemedim ama neden epilasyon yaptırmadığını düşünürüm.
aşırı hoşlandığım ve hatta evlenebilirim diyerek baktığım bir kızla 3. günümde evde baş başa kaldık, okadar iğrendimki hatırladıkça midem bulanıyo o günden beri telefonunu açmıyoru
Evet çekiciliğini kaybeder. Gözüm kıla takılıp durur.
bunu türkiyede giyemezsin ve ben bu tarzları aşırı itici bulurum
Evet, kesinlikle o kadın tüm çekiciliğini kaybeder.
Bende de kil var 😂😂 ama belli degiller o kadar. Bence bu kildan kila degisir
Yoo aldıra bilir sonuçta dekol te değil de göğüsleri güzelse dikkat çeker foto da ki gibi
dekolte giyen de çekiciliğini kaybediyor ki..
Hoşuma gitmez açıkçası...
çekici bulmaya devam ederim
Bir kaç kez denk gelmiştim kötü bir görüntü
Bu dekoltemi? Ben kıyafet göremiyorum da.
Ne işi var o kılın orada
bu giyinmiş mi şimdi? neresi dekolte?
Seviyor isem sıkıntı olmaz
Göğüsler benim zaafimdir. Gormem bile kılı
Bundekolte degil çıplaklik
Dikkat dağıtabilir biraz
Eşimse sıkıntı yok
Çok iticiii
Erkekte bile itici kadınsa berbat olur
Kaybeder.
Yalnız bu dekolte değil arkadaşlar
Iyy iğrenç
ıyyyyy çok itici.
Olmasa daha çekici olur
Igit bii 😂😂
A şıkkı
evet eder
Kötü olur
Ewet
berbatt
kaybeder kesinlikle
Kaybeder.
itici
Tiksinirim
evet kaybeder ıgrenc
Fark etmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar