Zayıf deģil ama balık etli de değil. Belden yukarısı çok güzel, belden aşağısı biraz orantısız geniş kalçaları, çatısı ve baseni var. Böyle genişkalçalı bir kadın, ci. sel iliski sırasında partnerine muazzam zevk verir diye düşünüyorum. Her kadın güzeldir, çirkin kadın yoktur bakımsız kadın vardır. Bakımlı ve güzel günler diliyorum. 😉😎
Rica ederim.. :) . bunlara örnek J. lopez - Nicki Minaj - Alicia Keys - Beyonce - Rihanna.. Hour glass olayı geniş omuz - ince bel - geniş popo.. :) Bunlar squat çalışıyorlar , body çalışıyorlar düzenli.. Selülit yok yani..
Pek bu konuda bilgili değilim öyleyse 😕 o zaman bende bir kum saati vücuda sahip olabilirim ben hep kendimi armut tipi sanıyordum ki göğüs-bel-pop ölçüsüne bakarak sjsjsj
Tabii ki neden olmasın.. tebrik ediyorum seni.. Ama sakın spor yapmayı bırakma... Çok Türk kahvesi içme selülit oluşuyor.. Bol bol yürüyüşler yap.. Ayrıca öyle armut gibi de deme sakın bir daha.. Türk kızları oldukça güzellerdir...
ya böyle bir fizik bir kere dogaya haykiri Allah askina o nasil oluyor kollan incecik ama basenler fora? Estetikle yapilan birseyi hic bir erkek kadinlardan bekleyemez bana göre cok orantisiz bir vücut
2
3 Yorumla
Soran
Estetik şart değil ki o zaman bende doğaya aykırıyım çünkü benim de kollarım-bileklerim incecik.
Değişiyor bazı elbiselerde çok güzel görünüyor bazılarında değil ayrıca ne kadar kilo verirsem vereyim o basenlerle her zaman balık etli görünüyorum 😒 ama çevremdeki kişilere göre kadın dediğin böyle olmalıymış sjsjsj
aynen ya zayıflayınca üstten yüzümden gidiyo bu sefer daha bir değişik oluyo ve aynen erkeklere göre böylede ben giyemediğim elbiseleri giymek istiyorum sadece kafama taktım
Yok benim ki geniş sayılır belde ince görseldeki gibi hemen hemen 😀 o yüzden nasıl bir vücuda sahibim çözemedim ben kendimi armut sanıyorum bir iki arkadaşım kum saati gibi de dedi.🙄
Neyse ki ben kendimle barışığım 😊 ayrıca çoğu kişi de güzel olduğunu söyler o yüzden kendimi şanslı görüyorum bence sen de olumlu yönlerinden bak 😌 mesela göbeğimiz yok, sonra kıvrımlı hatlara sahibiz 😀 böyle düşünürsen sevebilirsin.
aşık oldum kendime şu an :D ya bazıları basenlerime tamış durumdalar onlar düz vücut diyemi yoksa gerçekten kötümü bilmiyorum bazılarıda çok beğeniyolar kime inanıcam bilemedim
Ben kendim daha çok takıyorum bu güne kadar kimse bu ne basen demedi 😀 kıskançlıktandır o sen takma bence biz çok güzeliz bir kere dümdüz olmasından iyidir sjsjsj
öncelikle bu arkadaş latin o yüzden fizyolojik farkları var. İdeal bir bedeni var 38 üstelik. Ben kadında beynin geliştirilmesinden yanayım bedenden önce
Böyle bir hatunu Türkiye'de yanında gezdirirsen beline birde 14 lü takacaksın, yaklaşık 1000 kadarda mermi alacaksın :) mermilerin bitmesi 1 saati bulmaz.
Bu kadar dar giyinilmezse dışardan bakıldığında kilolu gösteren balık etli bir fizik.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Benimde fizik yapıp benziyor ama basen ve popo daha toplu ve kibar göğüslerim büyük kilolu değil balık oluyoruz ama boydan bir şey giyince kıvrımı yok edince kilolu gibi bir algı veriyor bana
En İyi Cevaplar