Sizce bir kadına balık etli demeniz için kaç beden olması gerekir?
36 beden olan bir kadın balık etli midir?
36 beden olan bir kadın balık etli midir?
Ben anlamıyorum öyle deyince. Ama işte sarılınca kaburgaları batmasın ya da yastığa yorgana sarılır gibi içine gömülmeyelim.
40 beden ama boyu kısa ise 38 beden de balık etli oluyor
zayıf ✩ ama şahsen benim belim 36 beden kalçalarım 40-42 beden
Yok ben hem pantalon hem bluz olarak 36 giyiyorum..
Kendimi hep balık etli sanıyordum da çoğunluk zayıf ya da ideal yazmış..
34 zayif 36 ideal 38 beden balik etlidir😄
Sağol ya ben kendimi hep balık etli sanıyodum 😃
Cevap
32Cevap
Olması gerektiği gibidir bence.
36 bedenin aşağısı zayıf olabiliyor ( Boya göre ) 38 bedende de göbek falan çıkıyor.
cüssesi ile alakalı bir durum olabilir ama zayıftır bence
Sen şu yedikçe kusan kendini zayıfken kilolu gören ruh hastalarından mısın güzel kardeşim 36 bedenden bahsediyosun tüm kadınların hayali bu 36 beden balık etli olmuyo yani aksine deri kemik oluyo are you understand?
Boyuna bağlı bence 165 boya kadar normaldir, kısa olunca balıktır, uzun olunca zayıftır.
36 ideal kadındır birde göbek yok ince belli ise fena
tabiki baliketli degildir 38 40 beden giyenler baliketli sayilir
heeyyy gırgırcı sen neden takip etmiyorsun
Öyle bir mecburiyetim yok diye biliyorum..
mecbursun demedim ki zaten. gıegırın iyi senin de
Teşekkür ederim de böyle daha iyi..
bakalım ne kadar dayanabikeceksin
Sonuna kadar..
kastım takip değildi 165 75 kilo bayan
Neyi kastedmiştin?
165 olabilirim ama 75 kilo değilim daha nekadar kilomun 75 olduğunu iddia edeceksin..
kaçtı ki 🤔🤔🤔
Ahahaha 😃 konumuz benim kilom değil neyapacaksın bilme daha iyi..
80 di demi 5 eksik demişim olur böyle hatalar 😏😏😏
Yok 185 çok fazla eksik..😃
🤔🤔🤔 ozamannn 77 dir
Ne balığı ya bildiğin deri kemik oluyor
Boy önemli böyle konularda.
sevdiğim hatun tipidir yani 36-38 ideal ölçülerdir
Boyuna göre degişir 36bedeni seviyorum
Blumia biri soruyorsa obezitedir😉
Valla krmik gibi olmasın balık etli olsun yeter :D
şimdi çupra var balina var ikiside balık ama
ele avuca gelecek şekilde:))
Orantıya bağlı zayıf da olur balık da balina da
36 diye benden mi vardi yuh
36 beden misin
Öyleyim evet..
Aynen..
3y fazla uzun değilse candir
harika bir beden derim
38 balik etli bence
sana sorulsa ne cevap vereceksen o
Zayıftır.
Zayıftır tabii ki
Tam sarılmalık işte hatun derim ya
zayıf
No comment. :)
zayıftır..
Zayıf gibi...
Balıktır..
Boyuna göre değişir
resimsiz anlasilmiyor at bir resim
cılız tavuk olur
Zayıf
Kara kuru
Yok normal beden ya
zayıf
zayıf
Zayıf olmaz mı
Obez
36 iyidir
Zayıf.
Zauyf
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar