Köse bir erkek olsaydınız takma sakal kullanır mıydınız?


Boncuk yeterince gür ve vahşi, sakallarim. Köseler düşünsün takmalari 😃
Hayır tabikide.
Hayır.
Cevap
68Cevap
Koseyim halimden gayet memnunum gadasi
yok ya Rabbim o şekilde yaratmışsa değiştirmeye çalışmak mantıksız olur sakalımda bıyığımda var çok şükür ;-) :D
Sakal var da noluyo?
Kılda keramet olsa dötte çıkmazdı derler
Yok daha neler yeni nesil protez sakal acaba var mi öyle bir şey 😂😂
Takma sakal kullanmazdım ama bana tip yapan sakal bu bir gercek
Keşke köse olsaydım veya daha az çıksaydı çok iyi olurdu takma sakal da kullanmam tabi
Kullanmazdım, sakal sevmiyorum benim için iyi bile olurdu.
Su an o halinden bıktım kose olsaydım traş zahmeti olmazdı ya :)
Asker olurdum. Ne guzel hic tras olmazdim mis gibi.
hayır zaten cok bir sakalım yok o yüzden hep keserim always babyface umarım artmaz zamanla çok :D
Şerefimle köseligimi yaşardım bu nedie takma sakal flan gerk yok böyle seylere😁
Kıldan tüyden kurtulmaya çalışıyorken takma sakal falan takma ihtiyacı hissedeceğimi sanmıyorum 😂
Hayır cimcime kullanmazdım
Babamın lafı: )
Yoo ben sakal bıyık sevmiyom..
Bu çirkinliği gizleyecek bir şey lazım
Bilmiyotrum ben ölüyorum :D
Kullanmazdım, sağol senin sayende soru çıkardım
yok kullanmazdım zaten sakal meraklısı değılım
Hayır tercih etmezdim
Hayır tabiki de sakal ektirirdim
Yok ya çok belli olur o da 😀
Hayır kullanmazdım jsndnsn😂
Hayir, takmam kildan tuyden seyleri
Keşke Köse olsam sakal kese kese bıktım 😂
allahtan köse değilim
Hayır kullanmazdım :)
Hayır kullanmam asla.
Görsel cok iyi slsjskjs
Igrenc ya erkekten sogudum
SEVGİİMDE öyle DİYOR
Yok sakal bırakmiyorum
Hayır gerek yok bence
Böyle bir herif var ya bizim orda 😂
Tıraş derdi yok neguzel
Keşke olsaydım hergun tıraş nereye kadar
yok be çocuum kullanmazdım
Hayır. Ben neysem o olurum.
varmıymış öyle birisi gerçekte
Her şeyin doğalı makbuldür o yüzden kullanmam
O kadar salakk bir insan yoktur bence
Hayır. 😂
Şükür öyle bir derdim yok :D
Hayır
hayır tabiikide.
hayır tabikide
hayır keşke köse olsam
Hayır
Hayır.
Sacmalama 😀
Yok.
keşke olsaydım bıktım.
Sukur degilim
Evet 😁..
Kullanmazdım.
hayır..
Hayır 😂😂
Hayır
Hayır
kullanmazdım
kullanırdım
Hayır QW:EQW: ewq.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar