Erkekler makyajlı kadınları beğenir, sonrasında doğal olmalarını isterler" sözüne katılıyor musunuz?Erkekler neden makyajlı halini beğendiği kadından doğallık bekler? Kadınların mı dış görünüm konusunda ne istediği belli değil erkeklerin mi?
"Erkekler makyajlı kadınları beğenir, sonrasında doğal olmalarını isterler" sözüne katılıyor musunuz?
sorun şurdan dolayı makyajsiz olsun istemeleri ilgi cekmesin bakan eden olmasin cildi temiz olsun zaten makyaj guzeli dgil diye istiyorlar sonra makyajsiz gorunce tovbe bismillah diyip vazgeciyolar
Sözüm meclisten dışarı erkekler bazen ne istediğini bilmiyor bakım yaparsın doğal halin daha güzel derler doğal durursun kendine hiç bakım yapmıyorsun iyice saldım kendini deyip bakımlı kadınlarda kalır bazılarının gozleri
Ben sana şunu söyliyeyim arkadaşım. Erkekler yanındaki kadına makyaj yaptırmak istemezler ama makyaj yapan başka kadınlara bakarlar. Mevzuya kendisinden hakim olduğu için diğer erkeklerinde sana bakacağına kendince kanaat getirmiştir. Makyaj sevmiyorum doğal olun diyen erkek önce kendisi hakiki adam olsun ondan sonra karşı taraftan doğallıkta bekleyebilir. Renkli geceler.
Abartmamak lazım. Fondöten sürmüş arkadaşlarımı görünce ben iğreniyorum ya cilt ne kadar kötü buruşuk görünüyor. Gerçekten çok kötü ya fondöten cildi yaşlandiriyor gözenekleri kapatıyor. Ben hayatımda sadece ve sadece mezuniyetimde sürmüştüm onu da ben istemedim kuaför sen bana bırak dedi. Sürülürken yemin ederim o kadar rahatsız oldum ki zor tuttum kendimi mezuniyette de zor bekledim eve gidip hemen duş alsam diye. Nefret ediyorum. Benim sürdüğüm sadece ruj var. Rimeli seviyorum ama kirpiklerimi daha çok seviyorum o yüzden sadece özel günler de. Eyeliner günlük hayatta kullanırım birde göz kalemi olabilir. Başka hiçbir şey kullanmıyorum. Günlük hayatta makyajsız çıkıyorum çoğu zaman arada sadece ruj. Erkekler de hafif makyaja bir şey demez. Abartılı güzel görünebilir ama yakından berbat ve ileride cilt kötü olacak. Kendimi makyajsız daha güzel buluyorum.
Şu doğallıktan yanayım diyen kardeşlerin çoğu dışarıda bakımlı, makyajlı ve güzel görünen kadınları çekici bulup içlerine düşerler neredeyse. Ben eşimin boya küpüne girmiş gibi abartılı olmamak şartıyla, makyajlı ve bakımlı olmasını isterim. Kadın kendine bakacak.
Evet güzel bir noktaya değindiniz aynen böyle hortumu tutuyoruz fırçayla beraber güzelce boyayi çıkartîyoruz gerekirse spatula vs kullanalım sonra bir kurutuyoruz yatıriyoruz bu işlemi 2 kere tekrar edelim sonuç değişmezse alıyoruz güle güle kullanın
Erkekler ne istediklerini bilmiyorlar. Sevgilisinden dogallik beklerler ama gözleri hep boyali kuklalarda. Bilhassa türk erkekleri 😂😂 Rus kizlarini isterler gerekirse estetiklerinide öderler ama türk sevgilisi olunca zirnik yok 😁😁😁
Sor bakalım Rusyalı hatun gördünmü hayır neden çünkü ben rus olsam türkiyede ne işim var Ayrıca ruslar renkli gözlü dişiler o yüzden etkiliyeci olabilir ama ilgi çekici değiller
@burakxba valla 60 yasindaki hala oglum bile esini bosayip russ aldiysa bende baska birsey demiyorum 😂😂😂 kadin kacip kacip russyaya gidiyor ev bile aldirtti adama
Tanımadığım biri gözüme hoş gözüktüyse onu beğenirim. Makyajlı olur ya da olmaz farketmez. Genel olarak bir bakış, bir gülüş ve sempatikliği kafi.. Soruna cevap olaraksa günümüzde neredeyse makyajsız sokağa çıkmayan hatun enderdir. Elbet bir şeyler sürüp sürüştürürler ve mecburi olarak beğenmek zorunda bırakırsınız tanımadığım biriyse bu kişi , ama sahip olduktan sonra (Sevgili, Eş anlamında) elbet kıskanır ve o güzelliği belirli alanlar içerisinde kısıtlama koyarım, koymak gerekli de :)
Erkekler her zaman doğallıktan yana ama siz bunu anlamıyorsunuz. Yüzünde bin tane sivilce çıkmış, onu tonlarca makyajla kapatıyorsun. Dudakların kalın görünsün diye makyaj hileleri yapıyorsun, dudaklarının dolgun olduğunu düşünüyor. Kirpiklerin takma ama sen ona doğal diye yutturuyorsun. Sonra makyajsız halini görünce tabi şoka uğrar.
İç güzellik der, dış güzeliğe bakar, açık giymesin der ama önce açık giyen kadına bakar, evden dışarı pek çıkmayan kadın ister ama önce dışarı rahat çıkan kadınlarla çıkar, Bakire bir kadın ister ama ne kendi bakiredir nede yatağından geçen kadının haddi hesabı vardır. İŞDE ERKEK TANIMI. Daha çok var fakat bu kadar yeter diye düşündüm. :)
Barbie gibi olun demiyorum ama nedir aşırıya kaçmadan mor bordo siyah gibi ruhlar değilde biraz parlatıcı hafif bı kapatıcı olur rimel falan su suratlarinda 2 kilo boya olan kizlar çok banel gelir bana arkadaşlarımdan en fikirdir bu konuda Aleyna tilki yıl örnek alin
@Jade01 doğallık iyidir diyenlere bakma sen erkek olmama rağmen bende pudra sürüyorum yanii galetaci yamanci falan değilim bazen kuzenim kendi pudralarindan sürer bana
Valla işte böyle insanlar da var ben kendimi onun için degistrdim üni ye kapakların giydiği tunik tarzı şeylerden giymeme rağmen beni eleştirdi ve hakert etti gözüne hiç birşey yapmazsin deyip herkesin içinde kolundan çekti silecksn dedi simdede nisanlaniyor
Sadece gururum onurum zedelendi zorla unvdeki bölüm derslerime gelirdi kimse bana bakmasın die ve de bölüm Dersim'de watsap grubumda hala ekli o bölümümu okumasına rağmen o ekli ben ekli değilim lan nisanlacaksn çık gruptan birde bana hava atıyor keyfim yerinde nisanlacm sakın mesaj atma ben mesaj falan da atmadım mahsus haber verdi pislik
Iğyk ne makyajı? iyrenç? kadının asla makyaja ihtiyacı yoktur makyaj malzemeleri kimyasaldır we temizlerkende aseton gbi kimyasal bir maddeyle yüzünüzü temizlersiniz sahsen kadınların dogal hallerinden farklı olarak daha güzel olucakları görüşünü anlamış degilim boya bir duwarı güzelleştirebilir ama bir kadın her haliyle makyajlı halinden dahada güzeldir
Dogal halini gormeden kimseyle isim olmaz sahsen hatta aklimdan bile gecirmem yarin oburgun dogal halini gorupte cirkin cikinca ben bunu zihnimde nasil canlandirdim diye vicdan azabi cekmemek icin bir iki defa basima geldi kendimden igrendim. Malum kizlarin suratindaki makyaj ile ben bir tane ev boyarim. Makyaj makyaj degil boya badana resmen.
hayır bizim beğendiğimiz nokta makyajı güzel yapabilmesi doğal halide çirkin olmamalı tabi ki, sabah kalkınca bir harun abi olmasın yani, olay basit;başarılı bir makyaj yakışıyorsa tabi ki etkili olur diye düşünüyorum sonuçta yapılan şey dudakları gözleri vs daha çekici kılıyor benim için ben bu açıdan seviyorum :)
Erkek benimsediği kadının güzelliğini yansıtmak yerine gizli ve ona kalmasını ister bu güzel ama bunlara kendileri uymaz kadın sencil olur ama erkeklerin çoğu bencil olur.
Onun olan kadın dünya güzeli dahi olsa köşedeki sür tük ona güzel görünür. Nasıl mutluysan öyle olmak daha güzeldir.
Erkekler makyajlı olanları beğeniyor demektense, çekici kesim çok makyaj yapıyor demek daha doğru bir genelleme olurdu. İyi hadi sizin notanızdan çalayım. Başka kızlarda çok beğendiğim bazı şeyleri sevgilimde görmek istemem.
Erkekler ilk görüşte bakımlı makyajlı güzel kadınları beğenirler ama çok makyaj yapldğnı farkettin lerinde de bu hep boya eve badana yapmıycaz die dalga geçerler. O yüzden natural doğal makyajlar yapın hanımlar
Valla kanka , sana şunu söyleyim yüzüne boya sürmüş bir insanı ben öpemem bile. iğrenirim anlatabiliyor muyum :) Yani beğenmek konusunda haklılık payın olabilir ama iş icraate gelince :Dr olmuyor yani
Ewt banada şerefsizin biri çok baskı yaptı beni bakımlı gördu çıkmak istedi çıktıktan sonra zorla kapatmaya çalıştı açık olduğum halde tüm arkadaşlarima doğum günümde sevgilim kapancsk tunik alın dedi kendide tunik aldı kapanmaya karşı değilim kapanmak ta güzel ama onun yaptığı o hareketlerinden nefret ettm univye giderken herkesin içinde silecksn o rimeli diye bağırirdi anlacagun fazla düşünmeyin erkekleri kendiniz nasl isterse öyle yapin
Bir çok erkek sewer makyajlı hatunu ama abartı olmadan palyaçoya dönmeden yapılan makyajları. Doğallık konusuna gelince o badana boyanın altındaki kaportanın aslını görmek istemesidir heralde 🤣🤣🤣
Erkek karısının doğal olmasını ister ama dışarı çıktığında makyaj yapan kadınlara bakar... insanoğlu kadar nankör insan bilmem ben. Sözüm meclisten dışarı.
Her ne kadar doğal severiz desekte. Makyaj da kadının sakalıdır bana göre. Bu durumda sizinde bizi sinekkaydı bir şekilde görüp beğenme veya beğenmeme ihtimaliniz gibi birşey bu. Kısacası PARADOKS.
ben hiçbir zaman makyajlı birini sevmedim. her zaman doğal halini gördükten sonra adım atıp atmayacağıma karar verdim. Tamam hafif sürsünler ama abartı makyaj maske takmak gibidir
Ben makyajlı kadından mefret ederim partneriminde makyaj yapmasına karşıyım en fazla gözüne sürme sürer çokta sırıtmayan ruj o kadar onun dısında öyle palyaço gibi makyajlara karşıyım hiç bir zamanla makyaj yapan birini istemedim
Yok durum su Cirkin bile olsa bana bak diyen ilgi cekiyor Makyajda bir nevi o anlam olduğu için Doğal olan devamlı ilgi çekemiyor karakteri buna yatkın olmuyor genelde Ondan
Niye herkes birbirini değiştirmeye çalışıyor ki, herkesin en güzel hali mutlu olduğu halidir. Makyajlı mutluysa öyle, makyajsız mutluysa da öyle güzeldir. 😄
160 boyları ile makyaj yapsa kurtarmaz o kadar güzel kız var boyları yok diye sevemiyorum arkadaşla konuşur iken aa kıza bak ne güzel demiştim kanka kız güzelde çok kısa bana göre değil demiş idi bunu diyen 180 idi
yüzdeki boya hallolur da kadınların çoğunun ruhu kalıcı makyajlı onu ne yapıcaz?
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Böyle olduğundan haberim yoktu. Erkekler de amma kuş beyinliymiş ya.. O zaman en başından makyajsız gelip beni beğenmiyorsan s*ktir olup gidebilirsin demek daha mantıklı gibi..
En İyi Cevaplar