Şu Highligter denen şey hiç yakışmıyor, floresan gibi geziyorsunuz ortalıkta :( bunu kendinize yapmayın bence :(


Haylaytir kesinlikle far gibi karanlikta sokakta dursalar sokak lambasi gibi oluyolar. Ben bir de cok siyah makyaji sevmiyorum, hani emolar gibi geliyo. Sonra allik sevmiyorum, cok yapay duruyo.. neyse daha sayacagim varmis en iyisi banane ya aammaaan deyim :)
Haylaytır severim yav laf etmen ona :/
Bazı ruj renkleri var, onları sevmem ben
Kullanılmayacak gibi değil ki..
aynen hahaga highlighter mış olan aynı suratlarına b. k sürmüşe benziyorlar bazılarıda aşırı yaptı mı içimden püü surata bak diyesim geliyor
Makyajın rengi, ten rengine yakışmadığı halde hala yapmaya devam edenleri anlamıyorum.
Cevap
11Cevap
Bu fotodaki de abartmış yav.. ben highlighter çok seviyorum oysa az sürünce gayet doğal duruyor. En kötüsü de şu vıcık vıcık rujları nasıl kullanılması gerektiğini bilmeden sürenler.. ıyk bak yine midem bulandı. Yoksa sürmesini bilen doğal da sürünce çok güzel oluyorlar
Asiri duran hersey. Bide en gicigi simdiki “bloggerlarin” dudaklari hep ayni. Neden sisitirecekken ayni model yapiyorsunuz ya ayirt edemiyorum.
katılıyorum highlighter hiç hoş durmuyor. kişinin teniyle aynı renkte ruju da sevmiyorum. ölü gibi oluyorlar.
Ben seviyorum 😀 güzel yapıldığı sürece her makyaj malzemesini yakıştırıyorum 😊
Abartanlar ve makyaj yapmasını bilmeyenler yapmasın bence.
Allik iyi hos fakat cevremde oyle suruyolar ki dayak yemis gibi oluyolar
Highlighter sadece burun ucuna yakışıyor.
Yanaklara, yüz bölgesine sürülmesi benim de hoşuma gitmiyor.
Bir de, simli göz farlarını sevmiyorum.😕
bence kocaman kocaman kırpıkler o dudagın ta yukarısına kadar surulen ruj da bozuyor bence
Makyaj kadına yakışır ama sürmesini bilene boya küpüne girdimmi bir anlamı kalmıyor.
Benim bilmediğim şeyleri biliyor adam 😂
Boyle yapanlarda yoktur yani baya abarti boyle gezenler varmiki 😮
kırmızı tonlarındaki allıklar bence makyaj yapmasını bilmeyen kadınlar sürünce kötü duruyor
Utanma duygusu ve edep çok yakışıyor
Çok çirkin görünüyor abartıyorlar bazen görüyorum.
Evet o gerçekten çok kötü duruyor
Şuanki yapılan makyaj
Hepsini begeniyorum: )
Doğal olsunlar bro boya gidince tuhaf oluyorlar
Koyu tonlar.. Doğallık varken gerek yok abartıya.
Bence de ya hic sevmiyorum
Aydınlatıcı ben de pek sevmiyorum :/
Kontür saçmalık bence
Bu nedir yahu
katılıyorum
Mat ruj
Fondöten tabikide dolduruyorlar vıcık vıcık eğöğ😝
Makyajı çok abartılı yapanlar
Amartı makyaj
Makyajın hepsi :D
Makyaj.
Oje ve ruj
Fondöten
Dip boyası
Hepsi.
Haylatır aynen
Rujjj
Mor mavi ruj
Kırmizi ruj
haylaytır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar