
Ben kusursuz sürülmüş bir kırmızı rujla kapatıcı arasında kaldım. Siz ne düşünüyorsunuz?
#Doktorkedi

Beyaz ten siyah saçlı olanlara eyeliner ve kara tema cidden yakışır bence. Sarışınlara genelde biraz daha canlı renkler, kıyafetleriyle uyması şartıyla, kızıllara da olabildiğince az makyaj. Bazıları çillerini kapatmaya çalışıyor sinir oluyorum
göz kalemi olmayan kız sevmem... ruj sürmesin mumkunse.. ilk buluşma harici tabi... zaten karışmam ama göz makyajı etkileyici gerisi umurumda olmaz saçı başı vs
Bir bayanın yüzünde en çok dikkat çeken göz ve dudaklardır bende ruj ve rimel arasında kaldım ama cevabım sanırım rimel gözler ne kadar çekici olursa bir bayan o kadar güzel olur sanırım :)
makyaj yapmıyorum ama kızlara yakışanlardan en iyisi eyeliner bence
sence erkeklere yakışıyo mu?
aslaa
Cevap
76Cevap
Bu gözlerinin sağına ve soluna doğru siyahca çekiyorlarya batman gibi böyle siyah ondan bence. Harbi istemsiz olarak çekici geliyor 👌
Eyeliner😂
Sorry. 😅 Unutmam artık 😄
Benim gözümde kadınlara en çok yakışan makyaj malzemesi mat ruj.
En güzeli o valla ya, bir de çok kalıcıı
Gifi izlerken bile aşırı mutlu oldum.
Ruj adamdır 😁
Bu tarzda soruları, kaçıncı kez cevapladığımı hatırlamıyorum. Ruj ve Oje kadının amblemidir onlarsız olmaz.
Esmerlere
gri ruj
Sarışınlara
pembe veya kırmızı ruj
sen bu işi biliyosun dostum
Aynen :D eig yaparsan sevinirim :D
Siparişle olmuyor ki o, diğer görüşlere bakıcam😔
şu an 1. ciyim ama dimi :D
Yaani olabilir
okey :D
Kirpiğine yaptığı şey işte (adını bilmiyorum) çaktırma 😉
Abdest suyu..
Abdest alan kızdaki nuru hiçbir makyaj veremez.. ✋️😌
#Vesselam
Ruj ve parlatıyolar ya onun adını bilmiyorum ondan işte😂
highlighter 😂
yok yok ciddiyim
Eyeliner bence aslında ruju çok severim ama rujsuz çıkarım eyelinersız çıkmam :)
Bana göre rujdur. :) Kadının kendisiyle müsemma bir malzeme.
Cogunlukla makyaj yapmasamda ruj her kadina yakisiyor.
Kirmizi ruj kirmizi canta kirmizi ayakabi kiyafet rengini ne giyceni bilen kadina birakiyorum
ruj olmazsa olmaz. rimel, göz kalemi vs gerek bile yok
ben gri siyah ruj seviuorum bide parlatici kesinlikle nude rujlarida seviyom😂
Kadınlarımıza "sürme" dışında diğer şeyleri yakıştırmıyorum
Yüze göre değişir ama genel olarak eye-liner
*Gecen bol olsun.*
Kesinlikle ruj diye düşünüyorum.
Tabii fondoten de bence yakışıyor.
İlginç bir strateji...
Merhaba 🙋♂️
Oje ve ruj diyebilirim :)
#BilimKurguBeyCevaplıyor
Maskara bence. Sonra fondöten. Allık. Ruj. Gibi gider bu
Ateş kırmızısı ruj ve hafif allık yeter fazlası bozar
Bir şey diyeceğim. O kadar yakışıklı olmayan veya o kadar güzel olmayan yorum yapamaz mı? Bu ayrımı niçin yapıyorsunuz ayıp değil mi.
Herkese söyledim, ayrım yapmadım, sizin kalbiniz kötü o dediğim güzel şeyi böyle anlıyorsanız
Tüm mavililere hitaben söyledim onu. Hepinizin yakışıklı olduğunu ima ederek iltifat anlamında
Dudak boyasi ama kalin dudaklara daha cok yakisiyor ve maskara
bence sadece rimel yeterli oluyor ve yakışıyor. ben öyle yapıyorum
Giorgio armani nude fondoten
Sşvnğvmdğcm
Tabikide ruj bide göz kaleminle o kirpiklerinize sürdüğünüz şeyler 😊
Abartıya gerek yok dudak rengi bir ruj bir de göze sürme çek yeterlidir
Makyaj göz kalemi eyelinerdir
Gerisi dilli boyadır
Hiç biri
Sıfır makyaj
Bu kozmetik sektörünü icat edeni esiktekini besiktekini yedi ceddini ölüsünü dirisini
Sadece gözlere biraz sürme iyi oluyor.
Rimel, göz makyajı bence
Rimel. Net.
Pürüsüz bir cilt için fondöten
Gözlere yapılan makyajda kullanılanlar. Üşendim.
maskara olmazsa makyaj olmaz
Ruj, göz kalemi ve maskara
Göz kalemini yakıştırıyorum
Likit, maksara, allık, ruj. Bu kadar.
Kadınlara makyajı yakıştıramıyorum...
maskara kesinlike ve kırmızı ruj
Kirmizi ruj 👌 ama kaliteli olmasinlazim hepsinin
Kendi adıma konuşayım eyeliner
Goz makyaji cok yakışıyor
Göze yapılan tuhaf şeyler :/
Rimel ve doğalla yakın ruj
Ruj, siyah goz kalemi
aylaynır ve kırmızı ruj
rimel, ruj, allık vazgeçilmez 3'lüdür her zaman
Allık elbette kız ayool
Şu eyeliner mıydı, bir de farla sinyal :)
göz kalemı yeterlı sızler için
Resimde de belirtildiği üzere ruj
Makyajin hic bir turunu kadina yakıştıramıyorum
Ruj ve oje dişinda hicbirsey kullanmiyorum😀
Sahsen hic biri ben makyassiz daha cok seviyorum
Bence her kes doğal haliyle çok güzeldir
rusj ama hafif ayarında
Herşey yakışıyor
Kesinlikle Sürme
Göz makyajı
Kırmızı ruj..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar