Salmaktan ziyade , Çoğu hem çalışıyor hem ev işi çamaşır bulaşık (makine yapıyor diyen olacaktır ki o bulaşıklar çamaşırlar kendi kendine ayrılıp makineye konup yıkandıktan sonra asılıp sonrasında utulenerek terlerine yerleşmiyor) çocukla uğraşıyor eşle ilgileniyor çarşı pazar uğraşıyor bazen de bu kargaşa da kendine vakit ayıramıyor. Herkes aynı değil tabi ama oluyo yani. Keşke erkekler de bu kadar önem verse evliliğe de eşine biraz destek olsa
Kendini salmak tabi yanlış (her iki taraf için de) Öünkü bir kadın da eşini sevdiği zaman ki ilk günlerde ki gibi görmek ister. Ama zamanla yaş ve çocuk sahibi olmak ve bu sırada alınan kilolar. Bazen vğcutta kalıyor ve verilmesi çok zor oluyor. Buda bir gerçek. Ama erkek hamile kalmıyor. Onlar neden evlendikten sonra kocaman bir göbek oluyorlar, bunu hala çözebilmil değilim.
Onun nedeni yengeler güzel güzel yemekler tatlılar börekler çörekler yapıyo sonra bizim beyefendiler de bundan bişey olmaz diyip yiyo işten gelince de spora vakit ayırmayıp yorgunum hatun diyip yan gelip yatıyo tüm olay bu yani
Normaldir sonuçta onca yıl çalış çabala bakımlı ol birini bul evlen oh bitti gitti :D Bence sorunlu değil hatta evlendikden sonra hiç makyaj yapmasın bile, kişisel bakımına ve temizliğine biraz özen göstersin yeterli sonsuza kadar güzel kalmayacak kimse :D
Bu bırakma hali erkeklerde de oluyor. Evlendikten sonra flörtü bırakmamak gerekiyor bence. O zaman dinç kalırsın ama evli kişi karanlık DM'lerde, tenhalarda flörtleşmemeli çünkü evli. Ortalıkta
Benim için önemli tek bir kadın vardır nabzını hızlandıran gözler de onundur gönül de ömür de başkasına gözlerini sunan sevgisine ihanet eder İhanet kalleslerin kitabında vardır mertlerin değil sevmek yürek işi beden işi değil!
amaaan alan almııış satan satmış yavrum bu saatten sonra beni kim beğensin diyen teyze mantığına bürünür Türk kadını. Öyle görmüşlerdir çünkü annelerinden. Bakalım bende salacakmıyım kendimi :)
Sadece kadınlar değil erkekler de yapar. Evlendikten sonra artık sonsuza kadar bağlı olacaklarını düşünürler ama karşı tarafın boşanma hakları olduğunu ve saygısız olduklarını unuturlar ki unutmamalılar.
O kadar çocuk doğur yemeği yap ütüyü yap evi düzenle çekip cevir tabi kendini bırakır kendini unutur tabi bazı kadınlar bunlara rağmen kendine hala bakıyor ama istisnalar kaideyi bozmaz
Cidden minnak neden böyle yapiyonuz? Döt degirmen taşı gibi oluyor hemen. Neden dikkar etmiyonuz kendinize? Hâlbuki biz erkekler Miranda Kerr tadında gari seviyoz 😉
@shrekdhjd vee o kezbana bide rahatlık batar başkaları eş bulamaz aş bulamaz ev bulamaz fazlasını bulan kezban dahada fazlasını ister ve Doğru anasının evine.
En İyi Cevaplar