
Siz, kullanıyor musunuz?
Kullanıyorsanız, hangi ürünü kullanıyorsunuz?

-Kullanıyorum.
-Kullandığım ürünler:
koraorganics.com/.../recovery-eye-gel-cream
koraorganics.com/.../noni-radiant-eye-oil
www.kiehls.com.tr/clearly-corrective-dark-circle-perfector-spf30
*Gecen bol olsun.*
Sende kırışıklık var mı bende gülmeden dolayı olan göz çevresi kırışıklıkları var bu işe yarar mı alsam?
Ben kırışıklık için kullanmıyorum. Seninde kırışıklığın yoksa, sadece göz çevresi bakımi olarak kullanabilirsin.
Yağlı mi peki?
Hayır, yağlı değil. El kremi nasılsa o da öyle. 😌
Teşekkürler canım 🌹
Rica ederim. 💞
iyi hatırlattın serum ve göz çevresi için ayrıca gece ve gündüz kremleri baya etkisi oldu
Kullanmıyorum knks zaten yeterince şey kullanıyorum
Cevap
7Cevap
Goze hicbirsey degdirilmez sadece dogal yaglarla haftada 1 2 kez masaj yaparim bu kadar o mac shisedo vs hepsinde katki var
Yaşım itibariyle evet kullanıyorum. Ama daha istediğim sonucu veren krem bulamadım.
Kullanmıyorum ama kirisiklik olmaya başlarsa eğer kayısı yağı kullanırım..
Göz çevresi için..
Kozmetik ürünlere lüzumsuz para vermem..
Tabikide özellikle olgun kadınların kullanması şart hem bakım için hem kırışıklık oluşmaması için..
Badem yağı ile nemlendiriyorum yüz bölgesini. Ardından da yüz yogası yapıyorum.
Kullanmıyorum çünkü hassas bölge elimi bile süremem
Bende acaba kullansam mı diye düşünüyorum göz altı morlularim var
Hayir kullanmaya baslamaliyim artik yas geldi geciyo
Kullanmıyorum. Yaşlaninca kullanırım ama 😂
Ben her gece tum yüzüme sirkeli su sürüyorum
La roche posay kullanıyorum.
Göz cevresi için krem mi vardı 😂
Kırışıklık felan yok kullanmıyorum bir şey
Göz çevresi için kremmi varmış kjasdkljsad
Göz çevreme bakım uygulamıyorum.😌
Hiçbi yerim için ayrı bir şey kullanmıyorum
Kullanmıyorum.
#devilschild
Henüz o kadar yaslanmadim
e herınt yani fukara mısın
Evet kihel's avakadolu goz kremi favorim
Hindistan cevizi yağı yeterli oluyor
Zaten hava çok sıcak olmadığı sürece katı kıvamda oluyor parmak ucuna aldığın an vücut ısısında eriyor az bir miktarı alıp göz çevresine yediriyorsun birkaç dakika masaj yapıyorsun şahanr bir nemlendirmesi var doğal bir ışıltı veriyor. Her şeyden önce doğal, ilerde güzel sonuçlar alacağıma eminim.
20 yaşındayım gerek yok
Nemlendirici dışında hiçbir krem kullanmiyorum.
Kullanmıyorum
Hayır.
Kullanmıyorum.
No kullanmıyorum
Hayir malesef
Hayır
Kullanmıyorum
Hayır
Kullanmıyorum
Kullanmiyom
Kullanmıyorum
Hayır
Hayır
Hayir
Hayır
Hayır gerek yok
Bazenn
Hayir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar