Yurtdışında yaşayan Türkler ve yabancılar hep bunu söylüyor. Türk kadınlarının gözleri ve bakışları çok etkileyiciymiş. Ah be Türkan💕

Siz ne düşünüyorsunuz?

Siz ne düşünüyorsunuz?

Yani bunu artık devri geçmiş bir ayağı çukurda Türkan Şoray resmiyle değilde daha çok günümüz Türkiyesinin 4 bir yanından kadın resimleriyle doldursaydın bu soruyu daha etkileyici olurdu : ) Sonuçta herkes Türkan Şoray'ın gençliğindeki gibi değil ^^
Türk kadınları
Seversen sever
Sahip çıkarsan çıkar
Eğer bakmayı bilirsen o gözler dünyayı sana sunar
Gozler evette eski turk filmdeki kadinlarinda estetikli oldugunu duyunca onlardanda sogudum ve hepsinde estetik var turkanda dahil
Dogrudur.. Gözler kalbin aynasidır. Turk milleti gibi fedakar millet var mı tabi güzel olacak gözleri 😊
Cevap
48Cevap
Genel olarak güzel göz yapısına sahibiz denebilir... Türkan hariç
Onun halk dilin de adı eşşek göz e oda doğal bişiy yeni nesil makyajı abartmasa güzel olucak ama küm anlar bunu
Şu gözlerin güzelliğine bak diye iltifat aldığım çok oldu 😅 olabilir. Bizim aksimize onlar koyu renk gözleri daha çok beğeniyor sanırım..😊
Bazı kızların gözleri boncuk boncuk oluyor kedi yavrusu gibi mübarek 😂 ama çok nadiren yani geneli sıradan gözlere sahipler
Genelde mavi ve iri olurlar 😂
Mavi boncuk diye boşuna denmiyor. Oradan gelsin aklına
Mavi değilse boncuk boncuk denmez yani Evet ama göz güzelliği sırf rengi ile alakalı değil yapısı ve şeklide var tabii ya da kirpikler
Kahverengisi sevdiğine göre seninkiler kahverengi sanırım😂
Aynen yurtdisindakiler bunu gercekten söylüyor ve bencede öyle gercekten Türk kafinlarin ve erkeklerin de gözleri gercekten etkileyici
Bir Türkan Sultan olamasakta. Sevgiyle bakan her göz etkileyicidir.😊
Özellikle turkiyeli kizlari demezler canım , kara kas kara goz ise iran ve azerilerin daha güzel
Bakışlarımın etkileyici olduğunu sanmıyorum 😂 genelleme olmasın
Hap atmış gibi bakıyorlar bence keskin ve net bakan kazanır
Bencede guzel ama yani her yerde güzel gözlü olanlar vardır tabi. Kendi gözlerimi çok severim😍
Türk kadınının gözünü bilmem de türkan şorayın gözü 10 numara
Türk kadınlarının hepsi ortak fabrikadan çıkmadı
Cekici olan da var olmayan da
Genelleme yanlış ama çok güzel gözleri olanlar da var
Her şeyiyle mükemmel Türk kadını, ama gözleri bir başka güzel.
Ah be Türkan. <3
Nedense türkanın gözlerini hiç begenmiyorum. Korkunç bakıyo😀
Mis gibi amerikan hatunları varken napıyım türk gözün..
Profil resminden utan baban amerikalimi senin
Bende bir kez aldatildim ne demek oldugunu iyi bilirim her turk kadini ayni degil genelleme yapma yinede yasadigin olay icin üzgünüm kusura bakma selametle
eheuhe amerikalılarda israili gal gadotla sevmişlerdi
hayal gözlüm diye bir şarkı var hangi ülkede var mesela oyle bir şarkı yok.
Bsşkada bı esprılerı yok zaten. Trıplerını bılseler o cumlenın sonuna ( but ) koyup ha sttir derlerdı
geneli düz kara gözlü aşırı etkileyecek bir sey yok
Etkileyicidir. Sevmek duydgusunu da barındırıyorsa tadından yenmez
Arap kızlarını görmemişler sanırım
Bakan ve bakılan kişiye göre değişir 😏
İranlı kadınların etkileyici oluyor.
İran kadınlarının gözleri müthiş
Kozmetik sanayii sağ olsun. :):
Ya evet çok seviyorum ben, bu Türkan Şorayı 🌸😍
Güzel gözler var
#günaydin
Nasıl baktığına bağlı bir durum bence
Hepsinin etkileyici :)
Hayır. Ukraynalı kadınları tercih ederim
Her Türk kadını Türkan değil ama😊
Oda estetikmis ya googledan bakmadinmi ilk hallerine :(
@marjinalhyus evet burnu estetikli😄
Sadece burnu degilki tum yuzune yaptirmis aciklandi ntv de
Bnde ole zannediodum ama degilmis tum yuzunde ve karin bolgesinde varmis
Türkan Gibi Avrad Pek Gelmez:D
Oda estetikmis ya google dan ilk hallerine bakmadinmi :(
@marjinalhyus o yuzden diyom zaten gelmez diye :D bu devirde estwtik yaptırmayanmi var
güzel gözlüler çok evet.
Erkeğin içinden geçecek kadar 😂
Genellemek yanlış olur bazıları ruh gibi bakıyor.
Doğru değil beyfendi bana bakanlar güzel bakıyor ama icraat yok
Evet öyle ruh gibi bakanlar var
bu kadar genellemek yanlış olur
Küçük bir kısmı etkileyici
ala ala hepsinin etkileyici
Rüyandaysa, evet hepsi etkileyici
Hayir
Evet
Hayir dedim
Tamam
Kadınlarımız çok güzel bence
gözlerden bişi anlamıyorum
mukemmel anlatmaya gerek yok
Yani evet :)
Efsane 😂😂
Oldukça... 😏
Eveet
Var bir güzellik.
Kesinlikle öyle.
Ah ulan Türkan.
kesinlikle doğru..
Bazılarının.😌
Gerçekten de öyle.
Evet genellikle
Bence değil
Bazılarının
Hayır :(
Askiminki evet.
Nooo
Bazıları sadece.
Aynen öyle
Bazılarının evet
benden bahsediyor kızlar ✋
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar