


Ben genellikle beğeniyorum ama ne bu kadar kısa kestirecek ne de boyatacak cesaretim var
😂✌



Herkese yakıştığı söylenemez
Hatta yüzüyle alakasız marjinallik uğruna yaptırıp aşırı kötü duranları da gördüm
Bazı insanlara yakışıyor ama bence sen yapma saçların bu şekilde güzel
Maviye boyatacağım yakında. Turkuaz pek gitmedi.
Çok yandı mı😄
Hayır, uçlarını ya da saçın altta kalan kısmını yapıyorum. Saçlarımı sevdiğim için bütünen yapmadım hiç. Maviyi bütünen deneyeceğim.
Cevap
5Cevap
Özgür ruhlu ve cesur insanları seviyorum. Yakışıyor.
Marjinallik yakışana güzel ama keskin yüzlü insanlara marjinal saç daha çok yakışıyo
Yakışanı da var yakismayanida
Bazı insanlara fazlasıyla yakışıyor
İnsanlıktan çıkmışlar resmen
Beğenmiyorum
Hoş duruyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar