Erkege illaki sakal veya biyik yakisacak diye birsey yok, bu adamlar yakisikli guzel medyatik kisiler ve goruntuleriyle para kazaniyorlar.. Simdi butun kendi olamayan tipler biyik birakir :) Nedense herkesin tipi ayni sac trasi , elbisesi, motorcu deri ceketi vs.. Tektip insan modelii... İnsan biraz ozgun olmalii... Akrepp...:)
arkadaşlar bu bıyık modası yine nerden geldi bunu ilk kim buldu yakışmıyor işte ne olur anlayın artık. Kıvanç tatlıtuğa bile yakışmamış. Bir kaç istisna dışında olmuyor
Bıyık herkese yakışmıyor doğru. Sakalda herkese yakışmıyor. Herkes bıyık bırakmak veya sakal bırakmak zorunda değil sırf moda diye. İnsana be yakışıyorsa nasıl kendini mutlu hissediyorsa onu yapmalı.
bu aşıma kadar hiç bıyık bırakmadım, traş olurken bazan nasıl olur diye bıyık bırakıyorum ama kendimi komik ve yaşlı buluyorum, sanki ben değilde aynada bir pavyon fedaisi görüyorum, tabi ki hemen kesiyorum :D
Ben sadece yesim salkimdan hic keyfim yok uzun zamandir iyiyim dersem anla yalandir.. sarkisini gondermek istiyorum 😄 onun icin hic ugrasma benimle o moddayim 😎
Senin psikolojin bozulmuş acilen evlenmen, çoluk çocuğa karışman lazım. Sonra da bana dua edersin 😂😂😂 Tamam tamam uğraşmayacam iyi olunca söyle kendimi saklayayım o güne 😂
Pomeme hazırlanıyorum bu sefer olacak inşallah umutluyum 😀 Niye değişeyim ya ben böyle gayet iyiyim sen değiş 😂😂 Hem bak @bendeakreb im bizi azarlayıp bahçemden çıkıp gidin dedi 😂😂
Bu adam yakında karısından boşanır. Muhtemelen karısı kıskançlığından adama "bıyık bırak" "çok yakıştı" gibi yalanlar söylüyor, adam da yakında farkına varacak.
En İyi Cevaplar