
Ben uymam baştan diyeyim. Zahmetsizce kurtulacağım tüyleri kendime yük etmem.

Kötü trend gerçekten her kötü şey moda oluyor bu çok yanlış
Bunun modası da yakındır. Artık ortaya ekler de çıkar 😂😂.
Bilemedim.
Her ay kaşımın ortasına ağda yaptırmaktan kurtulurdum
Cevap
3Cevap
İstesemde uyamam küçüklüğümden beri arası yok kaşlarımın..
İstesemde uyamam zaten kaşımın arası yok
tabiki asla martı kaş modası hayır
Uyamam bu kadar kılı vücudumdan anca toplarız
Sponsorlu mu bu merak ettim
Sponsoru olursa katılacak mısın?
Hayır soruda weet reklamı var sen ücret alkiyor misin merak ettim
Ahhh keşke. Hayır tabiki...
Olsaydı iyiydi
Bende mide var yapmayın şöyle şeyler 🙄😂😂
Mümkünatı yok abi bu ne martı gibi awk
Çok tiksinc tabiki uymam
Normalde almammiz gerek ama bu kadar da kotu yane
İstesem de uyamam
Neden?
Anladım.
Uymam bu ne böyle
Uymam
Simit atarız artik
Ben uymam gülerim
Uymam
Hayır
Uymam
Bu ne ya
Uymam
Uymam
Uymam
Kötü bir trend
Berbat, hayır.
Uymam.
Çok itici görünüyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar