
Erkeklere bıyık yakışıyor mu?
#ZahmetsizGüzellik
#Meczup
Bıyıklı erkek dikkat çekicidir. Karizmatik oluyorlar.
Bıyıklı erkek dikkat çekici değildir. Bıyık erkeği karizmatik yapmaz.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

kısa saç mesela her kıza yakışmaz
yeşil kırmızı saç mesela her kıza yakışmaz
buda öyledir her zaman farklılık gösterir bir genellemesini yapmak çok zor
bence yakısıyo tabi karizması olana bazılarına hic yakısmıyo tabi
Bıyık var adamı karizmatik yapar bıyık var bakınca miden bulanır 😅
Aradaki ince ayarı bilmek lazım bence. Sanırım bıyık bakımı biraz zor bir şey
Kişiye göre
Cevap
28Cevap
Burak bey bıyık yapmış ama kaşlardan kaybediyor olmamış
erkeğin makyajı saçıdır bıyık önemli değil o kadar da
Baby face seven biri olarak bıyık ve sakal sevmiyorum.
bu bıyıklı sakallı erkek karizmatik yalanına inanıp at hırsızı gibi dolaşıyoruz ortada malzeme kötü olunca sen istedigin kadar modifikasyon yap olmuyor :D
Bıyık suratın şekline göre bırakılır ise yakışıyor.. Ancak manyak tarzda bırakılan bıyık yakışmıyor..
sadece bıyığı sevmiyo kadınlar..
sakal+bıyık olmalı.. kombine yani.
Sakalla bıyıkla olmaz bu işler. Çekici adam her türlü gider. Karizmatik adamların çoğu traşlı adamlar. Sen ortadoğuda yaşadığından, bunlarla büyüdüğünden işte
Biyik az olsun sakala gore yani sakal onemli guzeldir ve sunnetdir
yüz şekline göre bıyık ve/veya sakal ile ilgili tasarım yapmak gerekir. herkese bıyık ya da sakal yakışmaz
her bıyık ya da sakal şekli her yüze uymaz.
yani sakal tamam, ben de zaten günlük hayatımda sürekli kirli sakal kullanırım ancak sadece bu bıyık olayı bana bile antipatik geliyor ki kızları nasıl geliyor bilmiyorum.
Yakisanaa yakışıyor ve daha karizmatik olmasını sağlıyor 😊
kirli sakal seviyom ilk gunden beri kendim seviyorum valla
Herkese yakismaz bana yakismiyor tek bıyık mesela 😀
NASIL BIYIK SAKALLI BIYIK MI BADEM BIYIK MI KOMİNİST BIYIGI İDEOLJİK BIYIK MI HANGİSİ
Kişiden kişiye değişir bu çünkü herkesin surat yapısı farklı
Yakışıyor bıyık bıraksınlar
Bende bunun için hazırlanıyorum. Baya yakıştı bana da kendim diye demiyorum
Herkes Burak Özçivit değil tabi.. Ama kendine yakıştıran bıraksın... Ben bıyığımı seviyorum...
Herkese yakışmıyor bence 😊
Uzun yıllar biyikliydim.45 yaşından beri bıyık bırakmıyorum. Şimdiki imajimdan memnunum.
Mumkunsw yuzu sinek kaydi olsun
Ben de bıyıklı erkek sevmeyenlerdenim.
kirli sakal pazarları diğer günler sinek kaydı...
Köseler üzgün , köseler ağlıyor :(
aksine hiç yakıştırmam.
Erkek bunun gibiyse yapar
Burak özçivit gibi ise yakisir
yakışan kişilerde vardır
bıyığımı seviyorum..
8 senedir benimle..
herkese yakışmıyor ya
Ben sevmem
Bıyık diilde sakal karizmatik yapmiyo diil ha
Bıyık güzeldir tani kısa ve temiz olmalı
Hepsine değil ama yakisan cok erkek var
yakışan vardır yakışmayan vardır
Öyle Demeyin Burak özçivit her türlü yakışıklı
Herkes e yakışmıyor
Bazılarına yakışıyor
Coguna yakisiyor
Evet yakışıyor.
Bana yakışıyor..
Hilal biyik candir
Erkege gore degsyor
Hayır
sevmiyorum
#emreOO
Bana yakışıyor
Bana gider
Bazılarına evwt
yakisiyor
yakışmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar