
Herkesin elleri çok güzel pamuk gibi ama benimki hem çirkin hem de erkek eli gibi ne yapmalıyım tırnaklarım uzamıyorum?

benim ellerim ortaokuldayken bundan beterdi. tırmaklarım çarpık çurpuktu parmaklarım upuzundu falan devamlı eldivenle falan geziodum yni o kdr beterdi
sonra tıırnaklarımı uzattım pediküre falan gittim bakım yaptım ellerime sonra bir şekilde düzeldi allah yarıdm etti walla
tırnaklarını yeme oje sür krem sür ellerine
Tırnaklarımı yiyorum evet de onu da bırakamıyorum 😯
Hangi renk oje? Ailem kullandırtmıyor
Ellerimi hiç ortalığa çıkartmıyorum hep elim cebimde ama yine de teşekkür ederim acaba ten tengi ojelet alsam ailem farkeder mi?
Anladım onu deniyeceğim çok teşekkür ederim yardımın için ❤️
Bence güzel ama çok çirkin buluyorsan protez tırnak taktırmanı öneririm
Bence ellerin çok güzel yani suçlama öyle.
çok teşekkür ederim
Cevap
20Cevap
En azindan parmaklarin uzun. Benim okadR kucuk elim var ki
Eklem yerleri neden cukur öyle
Aha ellerim
valla benimkinden güzel
gayet normal, tırnaklarını uzat. uzatamıyorsan protez tırnak falan öneririm:)
uzamıyor ki
bileklerim bir de çok kalın çok mu kötü duruyor ellerim çok büyük ya of
Çok teşekkür ederim tırnaklarımı uzatsam birazda zayıflasam parlatıcı sürsem olur herhalde dimi? ❤️
Tırnakların kirli pis ve elin nasırlı sert kuru olmadığı sürece sorun yok :) bence o kadar kötü durmuyor. Bunaltma kendini
takma tırnak tak muhtemelen boyun uzun ondan öylede ola bilir.
161 boyum
o zaman kemiklerin yapılı bunu takma boşver tırknalarını yeme, bakım yap, dedim gibi tırnağın üstüne protes tırnak mı ne onu kulana bilrisin hoş duruyor. Allah a şükret bazsının eli olmuyor buna şükür kardeş üzülme .
Teşekkür ederim 😔
Tırnakların yüzünden öyle gözüküyor tırnaklarina bakim yap biraz uzat oke falan sur
Bence limonlu suya bandır elini ve bir süre bakım yap uzar uzayinca düzelir ben öyle yapmıştım
Böyle düşünme bence benimde parmaklarım biraz etli ama takmıyorum çünkü onlar beni ben yapıyor
Flormar nail care al tirnaklarini sert tutrugu icin kirilmaz uzayinca
Isaretle orta parmaginin arasinda et midir adi her neyse fazla ameliyatla duzeliyor o tanıdığım bir kac insan da oyleydi ameliyat oldu tek göze batan o bence gerisi cok dikkat cekmiyor.
Tırnak uzat çekici gözüküyor özellikle siyah oje sür. Ellerine krem kullan pamuksu bir doku sağlar.
Allah bazılarına çok özen gösteriyor bazılarına geç butonuna tıklıyor üzülme.
biraz kilo verıp spor yaparsan ellerın şekile girer
abartıyorsunuz..
#kskanbağışlıyor
öyle mi gerçekten
Saygılar abi taşıma ruhsatı var mı bunun polis falan çevirdiğinde sıkıntı oluyor mu?
Yapacak birsey yok elin icin :/
Haklısın ☹️ Tırnaklarım uzasa daha mı iyi olur peki
Yani oje falan sürsen elbet hoş görünür
Benim ellerden daha kaba
şükret ellerin var sağlıklısın
Oje kullan daha iyi görünür
Bileklerin kalin
Fazlasıyla evet
Kesinlikle haklisin.
Biliyorum bu mu yani?
Ne diyim ki el guzelligi yoksa yuz guzelligi vardir ne bilem boy vardir vardir da vardir iste...
Ellerime taktım ben sadece
Tek derdin o olsun ne diyim madem 😇
Tek derdimiz o olsun bitanem😏❤
Sen erkek eli görmeşsin
Oha benim elimden büyük 😂😂😂😂😂
Doğrudur öyle gözüküyor
Bence temiz bakımlı bir el
Hiç kadınsı değil evet
gercekten dedigin kadar var
Ne yapmam gerektiğini söyleseydin keşke
Saol
gizz takma her insanin bir kötü seyi vardir
Demiryollarında mı çalışıyorsunuz?
bilek güreşi yapasım geldi :D
Normal el
Akraba evliliğinden çıkmış evlat gibisin.
maşşallahhh :D
derken
Kesip atabilirsin direk.
güzel görünüyor
Bileğin benim bacağım kadar://
ne yapmam lazım inceltmek için peki
kaç kilosun
60 kiloyum
boy?
162
aslında kilolu değilsin kemik yapın kalın demek ki
evet öyle
Kökünden kes:)
Süphanekeyi tersten mi okudun naptın :)
pardon
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar