Elim çok çirkin ne yapmalıyım?

Elim kadin eli olmasina rağmen çok çirkin. Asla bitişik tutmuyorum ellerimi çünkü sonuç bu. Bitişik tutmayınca elimi kırınca daha iyi gözüküyor.. napmaliyım?
Elim çok çirkin ne yapmalıyım?
Elim çok çirkin ne yapmalıyım?
Cevapla