Elim kadin eli olmasina rağmen çok çirkin. Asla bitişik tutmuyorum ellerimi çünkü sonuç bu. Bitişik tutmayınca elimi kırınca daha iyi gözüküyor.. napmaliyım?
Çirkin diye birsey yoktur, hersey güzeldir. Çirkin olan, "bakış açısı"dır. Çirkin bakış açınızı değiştirip, isyan etmekten vazgeçmelisin. Allah insana, akıl gibi bir nimet vermiş ki, hiçbir güzellikle değişilmez.
maalesef oje kurtarmamış , ellerin çirkinlikten çok , tırnakların berbat , büyük ihtimal ya dibinden kesiyorsun ya da yiyorsun , biraz sert bir el yapısı
En İyi Cevaplar