6 ay önce İstanbul Bahçelievler Devlet Hastanesi'nde burun ameliyatı oldum doktor estetikte yapalım dedi. Kabul ettim çok pişmanım burnumda zaman geçtikçe sorunlar çıkıyor. Psikolojim bozuldu resmen kontrole gittiğimde doktor psikolağa yönlendireyim seni dedi. Resmen dalga geçti demem o ki kesinlikle bu hastaneyi tavsiye etmiyorum. Olacaksanız estetik cerrahına olun ya da devlet hastanesinde araştırarak olun.devlet hastanesinde burun ameliyatı
Son zamanlarda burun estetiği ve ameliyatı çok arttı. Bu tarz operasyonları yaptırdığımız yer çok önemli. Devlet hastaneleri de burun ameliyatı ve burun estetiği yapmakta.
Devlet hastanesinde burun ameliyatı olmadan önce iyi araştırmak gerekiyor. Bu konuda oldukça oldukça başarılı uzmanlar bulunmakta. Büyük şehirdeki hastanelerin çoğu bu tarz işlemleri yapmaktadır.
Babamın burnu kemikli olduğu için nefes alma sorunu vardı. Ayrıca burnundaki kemik yüzünden konuşurken sıkıntı çekiyordu. Kendisi devlet hastanesinde burun ameliyatı oldu. Refakatçi olarak ben vardım. Hiçbir sorun yaşamadı. Tabi ameliyat sonrası ağrı, şişlik ve morarma sorunu yaşadı. Ama bir süre sonra geçti.
Ben de nefes alma sorunu yaşıyorum. Bu yüzden ileride devlet hastanesinde burun ameliyatı olmayı düşünüyorum.
Bu tarz operasyonlar küçük gibi görülse de destek gerektirebilir. Eğer sorun yaşıyorsan başka bir doktora danışabilirsin. Burun ameliyatı oldukça önemlidir. İyileşmesi uzun sürebilir ya da komplikasyonlar görülebilir. Eğer sorun yaşamaya devam edersen bir uzmana görünmeyi ihmal etme. 🙂
Bence sen fazla takıntı yapmıssın 10.0000 lira verip kuzenım burun ameliyatı ve estetiği oldu oncekı burnu cok çirkinken suankı burnu gayet guzel ve duzgun olmasına ragmen hıc alısamadı burnuna gözün alısınca zamanla sende begenirsin 1 yıl oldu anca alıstı burnuna
Bend bahcelievler devlet hastanesinde burun ameliyati olmayi dusunuyorum ama baska bir doktora 4 gun sonra gidicem. Baska doktorlar hakkinda biseyler duydunuz mu ve estetigi ne kadara oldunuz?
Bende burun ameliyatı olacaktım görünüş olarak mı kötü farklı birşey mi var
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Eskisi gibi uzun ayrıca burun alt tarafında kıkırdak cıktı ve batıyor 1 yılı tamamlayalım alırız diyo bide. ameliyat 4 saat sürdü ve 12 kere kan kustum ölüyorum sandım
Merhaba benim de burnumun ucunda şu an kıkırdak batması var ve bende devlet hastanesinde oldum. BANA da tekrar ameliyat gerekiyor siz ikinci ameliyatı oldunuz mu
Devlet hastanelerinde burun estetiğinden ziyade tip 2 diyabet ameliyatı ücretsiz yapılmalı toplumun 11 milyonu tip 2 diyabet. Bunda yediğimiz her gıdada bulunan mısır şurubu ve bizim de geleneksel beslenme alışkanlıklarımızın payı var. Tip 2 diyabet obezite kalp hastalığı karaciğer yağlanması kadınlarda polikistik overa da sebep oluyor. Türk kadınının yüzde 80’inde polikistik over genetiksel olarak var. Bizim sgkadan en çok aldığımız ilaç şeker kalp tansiyon ilaçları. Hepsi de tip 2 diyabetle alakalı devletin bu ameliyatı ücretsiz hale getirip aciliyeti olan hastalarda yapılması lazım. Tip 2 diyabet ergenlerde de var olan bir hastalık. Ve devletin şeker fabrikalarını satmak yerine mısır şurubunu yasaklaması lazım. Pastahane ürünlerinde mısır şurubu kullanımına yasak getirip ciddi para cezası vermesi lazım. Kola, hamburger, KFC, starbucks yasaklanmalı. Bu bir halk sağlığı sorunu haline geldi. https://www.google.com.tr/amp/s/www.ntv.com.tr/amp/saglik/turkiyede-diyabet-hastasi-sayisi-dunyanin-2-kati,qPHrI-AdjkW1SERDjuSJxA
Öncelıkle gereklımı degılmı buna karar vermek lazım Şu an ortalıkta brıbırnın aynı koya okadar cok kız varkı ve hakıkaten cok gereksız seyler yapılıyor. Bu ılerı estetık cerrahlar yapmalı ve bu ısden ıyı anlayana yaptırmalı doktor vardır doktorcuk vardır. Burdan ısım vermek dogru olmaz belkı ıstanbul atashırde bır estetık cerrah arkadasım var belkı ısmını yazarsam cogu kısı tanır. Adam bu ıslerın kompetanıdır. Eger ıstedıgınız sey sızde durmayacaksa asla yapmaz paraya doymus adam para ıcın estetık asla yapmıyor. Isteyen olursa numarasını verebılırım bu ısler şakaya gelmez sonucta yuzunuz vucudnuz ılk gorunen yerler yanı
Arkadaşlar merhaba burnumda sağa doğru yamukluk ve kemik var ucunda düşük aslnda bakan ne var burnunda diyor birşeyi yok diyor fakat ben duzelmesni istiyorum 15/20 verip yaptıracak. kadar maddi imkanım yok yani devlet Hastanesi'nde yaptırayım dedim araştırıyorum bilgisi olan çalışan vs varsa yardımcı olabilirim İstanbul / bagclardaym
Bende 6-7 yıl önce devlet hastanesinde burun ameliyatı olmuştum. Burnumun içerisine ettiler - 3 ay önce özel bir doktora ameliyat oldum %100 toparlayamadı burnumu 3 ay sonra tekrar bir operasyona gireceğim. Son 6 yılım milletin dalga geçmesiyle geçti çok zor bir durum. Ben kesinlikle karşıyım devlet hastanesinde estetik ameliyatı olmaya.
Ben devlet hastanesinin aciline bile gitmem nasıl güvendin de böyle bir riski aldın ki? İnsan canı hiçe sayılıyor devlet hastanelerinde her gün bir yığın insana bakıyorlar diye hastayla ilgilenmiyorlar bile ilaç yazıp salıyorlar.
Devlet hastanesinde yapılan burun estetikleri sadece bir problem var ise düzeltmeye yöneliktir. estetik merkezlerde ama hastane gibi olanlarda yani köprü altı olmayan yerlerde yaptırmanızı öneririm.
1. si devlet hastanesinde estetik olmamalıydın. 2. si burnunla ilgili ne problemin vardı? 3. sü estetiği yapan kbb mi yoksa plastik cerrahi mi? 3. sü önemli. Çünkü her kbb de u estetik yapamaz.
Burnuna tam. olarak. ne yaptirdin canım iyibi dr arkadasim bar profosor ona danisalim
2
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Nefes problemi vardı kener alındı ve esterik oldum. burun deliklerin biri birazdaha yukarıda ve sağ burun deliğin aldında kıkırdak çıktı batıyor. burnumun ortasındaki direkte oynuyor sola kaymış hafif.
Abla seyla hanıma ben de ameliyat olmayı düşünüyorum da burnunun fotoğrafını yollayabilir misin ve nasıl geçti süreç korkuyorum devlet hastanesinde olmaktan
Merhaba. Ben de seyla hanıma randevu aldım. Burnumda eğrilik var ve estetikli ameliyat istiyorum. Bazı doktorlar estetik lafını duyunca hemen kestirip atıyor. Siz bu konuyu nasil konuştunuz doktorla. Lütfen anlatır mısınız?
onu bunu geçin kardeşim hayat memat meselesi yoksa en az 4 prof ameliyat olacaksın demeden ameliyat olmam şaka mı bu ya bir doktopr dedi diye ameliyat oluyorsunuz laf ola beri gele
Çok geçmiş olsun. Ben de başka bir devlet hastanesinde estetik operasyon geçirmeyi düşünüyorum. Hastaneye gittikten ne kadar zaman sonra sıra size geldi?
Evet ilk 2 ay filan kalkıktı sonra indi neden düştü diye sorduğumda düşebilir demiştim dedi 😃şaka gibi burun delikleri yamuk diyorum daha öncede yamuktu diyo ee ben niye estetik oldum ki
Burun zaten ilk başlarda baya kalkık oluyor sonra inip oturuyor diye biliyorum kuzenim de ameliyat olmuştu baya kalkıktı sonra indi ama kıkırdak batması için falan gerekirse şikayet et derim
Geçen hafta gittim böylemi olucak pskolajim boxuldu dedim seni pskolağa yönlendireyim dedi dalga geçti.1 yıl tamamlansın kıkırdak için oparasyon gerekirse yaparız dedi ama ben asla birdaha o doktora ameliyat olmam. kıkırdak batıyor ve yemek yerken konuşurken bile 1 yıl acı çekmek zorundamıyım ben. buraya yazmamın sebebi asla bu doktora ameliyat filan olmasınlar diye belki bir iyiliğim dokunur birine
En İyi Cevaplar