Güzellik & Bakım Güzel olmayan insanlar birleşip nasıl güzel güzel çocuklar yapıyorlar😂? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Bu kızın ailesi çok güzel o ayrı temsili olarak koyuyorum fotosunuNeyse bakıyorum ana baba karagözlü karakaşlı tipsiz kısa boylu ama kızları böyle oluyor genelde Güzel olmayan insanlar birleşip nasıl güzel güzel çocuklar yapıyorlar😂? Cevapla Babalık Soruları Çocuk Soruları Fotoğraf Soruları Beğen Paylaş Takip Et
integralsoul Takip Et Guru Yaş: 41 +1 yıl Bununla alakalı bilimsel gerçek var.Çirkin anne babadan çok güzel çocuk.Güzel anne babadan çirkin çocuk.Kanıtlanmış bir durum, genlerle alakalı. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Bunlar dogustan şansli hayata 10-0 önde basliyorlar allah kīyak geciyor bunlaraBize ise üretirken gec geç yapiyor bence 1 14 Yorumla Soran +1 yıl Yapmadi bana onu da düşündüm baktım nerde güzel kız çirkin ebeveyn çocuk o kadar şımarık güzel hayata sahip benim hayatım çok daha kötü Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ayni bende senin gibiyim tipsiz habeş maynunu giyimim şu yaşima kadar hic sevgilim olmadi ve ilerisi icin acaba evlenebilecekmiyim diye dusunuyorumHem tipim kotu hem maddi durumum bari biri iyi olsaydi allahim Yorumla Soran +1 yıl Maddi durum kötüyse çok kötü zaten sevgli aşk paraları gezen insanlar için Yorumla Soran +1 yıl Nerde paralı insan var hepsi güzel zeki Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Aynen biz zaten 10-0 geriden baslamisiz valla sanki dunyada hic bir rolümüz yok gibi figuran gibi hissediyorum kendimi Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sende durumlar nasil ogrencisin galiba Yorumla Soran +1 yıl Bende öyle ama fakirlik bende daha baskın zengin olsam istediğim gibi gezerdim herşeyi yapardım daha günahkar olurdum ama tek avuntum bu Yorumla Soran +1 yıl Lise son sen öğrenci misin? Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ben üni ogrencisiyim acīktan okuyorum malum fakirlik çalismak gerek belki biraz para biriktirip örgun okuyabilirim 1 2 sene sonra Yorumla Soran +1 yıl Açık öğretim daha pahalı değil mi harçları var Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ben 275 mi 295 mi ne yatirmistim ama örgun ne kadar biolmiyorum Yorumla Soran +1 yıl Bedava Yorumla Soran +1 yıl Yaşadığın şehirde okursan masraf yok Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yasadigim sehirinde puanlari yüksek birde ben meslek lisesi okuyordum son sinifta hem staj hem okul olunca pek verimli calisamadim Yorumla
pocomotoist Takip Et Master Yaş: 28 , eic 57% +1 yıl Bilemiyorum, çok şükür genlerim iyi :)*Gecen bol olsun.* 1 4 Yorumla Soran +1 yıl İzmirli misin? Yorumla pocomotoist +1 yıl Hayır, neden? Yorumla Soran +1 yıl Güzel genleri olur onların Yorumla pocomotoist +1 yıl O konuda aynı fikirde değiliz sanırım :) Ama nedense herkes İzmirli olduğumu düşünüyor. Yorumla
alikor Takip Et Yoda Yaş: 30 +1 yıl E onlar çirkin çocukları da çirkin olmaz ki yani bir yerden şans vermesi lazım 😎 1 0 Yorumla
UzaylıUzo Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl Meslek sırrı sana lazım mı bebek sen onu de😂 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Ben çok şanssızım böyle doğuramam o yüzden yapmıcam 😂 Yorumla UzaylıUzo +1 yıl Cadı😂 Yorumla
alektamovvik Takip Et Master Yaş: 41 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,4b cevap paylaştı. Gizli genler devrede 1 0 Yorumla
En İyi Cevaplar