Çirkin ebeveynlerin nasıl çok güzel/yakışıklı çocukları olabiliyor?

Fark ettiyseniz annesi veya babası veya ikisi de güzel olan çocuklar anne babası çirkin olanlar kadar güzel/yakışıklı olamıyor. Ne zaman yakışıklı bi çocuk görsem kesin bunun annesi babası da böyle yakışıklı güzeldir diye düşünüyorum sonra anne ve babasına bi bakıyorum eciş bücüş, hiç de ahım şahım tipi olmayan tipler zort oluyorum sonra. Bu nasıl oluyor? Hadi ateistler bunu da açıklasın
Çirkin ebeveynlerin nasıl çok güzel/yakışıklı çocukları olabiliyor?
Cevapla