İri gözlü kızlar hayata 1.0 önde başlamamış mı sizce?

Çok fena ya burda büyük gözlü kızlar var mı? 😂 Erkekler de çok hoş durmuyor ama kızlar da harika resmen, biseksüel değilim asla ama hani çoğu insanın yeşil, mavi göz zaafı var ya renk umrumda değil iri göze acayip hayranım, karşımda otursa hiç sıkılmadan izlerim küçük gözlü kızlar da güzel olur tabi ama büyük gözlü kızlar kadar olamaz bence 😊
İri gözlü kızlar hayata 1.0 önde başlamamış mı sizce ?

Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada kimseyi küçümsemiyorum, küçük gözlü kızlarda elbet çok güzel olabilir ama iri göze bir başka hayranım 😊
İri gözlü kızlar hayata 1.0 önde başlamamış mı sizce?
Cevapla