AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
241Cevap
kaburgaların altında sol yana daha yakın olan kısımdadır..
ikisi de önemli. yürektedir diyenler net yalan söylüyor onu da belirteyim.
Yürekte diyenlerin %90'ı güzel kız yakışıklı erkek hayalleri kuruyor kdkckd
Gerçekçi olalım kimse yüreğe bakmiyor yüze bakıyor güzellik yüzedir kalbin güzelliği yüze yansır (estetiksiz ve fotoşopsuz )
İkisindede olabilir ama yürek beni etkilemek için ideal :D
Herkes derki yürek güzel olmadıktan sonra... Ama gerçek , yüz güzelliğidir.
Bence kalpteki güzellik zaten yüze yansiyor yanı ikiside
Yüzünü beğenmediği kişinin içini merak etmezler bile her zaman kaybeden çirkinler olmaz mı ki
Yüz güzelliği gelip geçer fakat yürekteki baki kalır.
Kalbi güzel olsun , ruhu naif olsun kâfi.
İlk görüşte yüzde başlar daha sonra tanıdıkça yüzdeki güzellik içine vurduysa ne mutlu yok vurmadıysa boşa harcama zamanını ne demiş aşık Veysel güzelliğin on para etmez bu bendeki aşk olmasa
Güzel 3 gün sonra alışıla gelmiş olur , yüreği güzele her gün güzel dersin :)
Yüzdedir de yürektedir de zaten insanin yuz guzelligi yureginede yansır ☺
Kalici Guzellik yurektedir yuzdeki guzellik gecicidir
Aşkım dediği adama ya da kadına yaşattığı kadardır
güzellige aldanan zamanla usanır, yüregiyle seven hergün ilk gün gibi sever.
%40 u yüzde geri kalanı kalbimizin ve gönlümüzün güzelliğidir.
Her ikisindedir. Guzeligini begenmediginin icinide pek cekici bulmazsın
Bakan gözdedir.
“Güzelliğin on para etmez
Şu bendeki aşk olmasa...”
erkege göre fizikte
kadina göre yürekte.
kimse inkar etmesin bosuna
Ne alakası var?
Yürekte büyüklerimiz hep der içinin güzelliği dışına vurmuş.
Şimdi yürekte diyecekler ama sen onlara bakma trübünlere oynuyorlar
Bir kişinin yüzü güzel olsa yüzündeki güzellik yüreğine yansımadıkça o güzellikten hayır gelmez
Yürektedir. Yüz ne kadar güzel olırsa olsun yürek güzel olmadıktan sonra nafile
ilk olarak yüzdedir yürek ikinci plandadır örneğin uğur böceğide böcek hamam böceğide kim hamam böceğini sever ki
Süper benzetmişsin
Yüze bakarsa yüz güzelliğini gorur yüreğe bakarsa yürek. yüreğe bakanda zordur
Yürek önemli tabi ama yüz olmayınca da pek ilgi çekmiyor ne yazık ki. Bkz; acı gerçekler, sad but facts
Her ikiside önemli bu devirde yürekte diyen de yalan söylüyordur çünkü herkes ilk görüşte yüzden etkilenir
Ben yürekte sanırdım ama artık orada güzellik kalmamış.
Yüreğin güzelliği yüze vurur. İşte o zaman bakmaha kıyamazsın.
Insanın kalbi yüzüne yansırmış. bu fiziksel birşey değil bence
İnsanın sevdiği gözünde dünya güzelidir.. karakterini, iyi nniyetli olmasını, oturup kalkmasını bilmesi , edepli namuslu olmasını (sdriana lima gibi görünüp sinsi, kötü kalpli , arkamdan iş çeviren , gözü dışarda biri olmasına) Tercih ederim..
Gerçeği yürektedir ama kimse dışını merak etmediği kişinin içine bakmak istemez
Güzellik'den nefret ediyorum 😡
Güzellik yürktedir be kankiş
Ruhun güzelliği bedenin güzelliği kadar çabuk görünmez
ilk hetap tabiki gorsellik cunku kisinin oan kalbinin guzelligini gorenez hissedemezsn seni etkileyen dis gorunusudur
Yürekteki güzellikten emin olamayız, güvenemeyiz. Yüzde diyorum. En azından gerçekçiyim.
Bazı insanlar var ki yüreğinin güzelliği yüzüne vurur
Yürekte ama görmek çok zor bu Yüzyılda ben göremem yani.. direk yüze bakarım :D sonra yüreğe
Güzellik soğur gider ama kalp güzelliği gittikçe kazanır
İçine şeytan kaçmış barby bebek hiç de cezbedici diil..
Yürekte ama herkes yüzde ister
Aynen
Yürek güzelliği yüz güzelliği gibi çabuk görünmüyor ki.
Valla yüzü güzel olmayanın yüreğine güzel mi diye bakmıyorlar ne yazık ki.
%90 yüze bakar birbirimizi kandırmayalım. %10la da karşılaşmak zor.
yürekte olduguni söyöerel ama kiz güzel degilse yüregini merak etmezler (erkekler icin öyle
Sanki sizin için farklı allah aşkına dışını beğenmediğin birine şans verdin mi kendini kandırma lütfen ✋️
@Olsunmuolmasın92 ben insanlari tanimaya calisirm önyargili olmadim olmamda. sans isterse önce tanimaya calisirim yani bunun görüntüsüyle alakasi yok
biraz sacma kurdum kelimeyi ama neyse
Hayır gayet mantıklı konuştun başkası olsa saydırırdı bana 😊✋️
ama bir ise yaramiyo iyi niyetim.. sadece suistimal edilyor o kdar. yani kendimi kötü biri olmaya zorlayamam zaten isteesemde olamam ama Hayat iste su ask denen b. ku bir bana cok görüyo
Valla inan ki bana da çok görüyor maalesef düzgün birini bulabilsem çıksa karşıma ciddi olarak konuşucam da çıkmıyor ki önüme 😕
Benimde iyi niyetim hep boşa çıkıyor ve ben vazgeçmedim bu zamana kadar geçmemde inşallah
@Olsunmuolmasın92 böyle diyenide gördüm noldu nerde simdi. üzüp aglatiyorsunuz genelde Adam gibi sevdiginizin yaninda olamiyorsunuz zorluga gelemiyrosunuz heleki ugrasmaya hic gelemiyorunuz kolay kacma acizlik ama bunu yapiyorsunuz erkeklegin en az yüzde 80bu yani durum bu. . sende öylesindir eminim kusura bakma amacim kirmak degil ama artik hic bir erkegin samimiyetine zerre inancim kalmadi Hemde hic
Bu duyguya kapılmana çok üzüldüm gerçekten de her insan aynı değildir ki bak sende diğerleri gibi değilsin işte içinde umut taşıyorsun ciddi anlamda birisini tanımak istiyorsun bende istiyorum aynı değiliz işte seni anlıyorum tabii ki güven kazanmak zor ama kaybetmesi çok kolaydır düşünceni değiştirimisin lütfen 🙏
@Olsunmuolmasın92 düsüncem Sabit. ama yanildigin bir konu var artik ne ask nede bir erke istemiyorum hayatimda. yalniz mutsuz olmak biriyle mutsuz olmaktan iyidir
Bence mutlu değilsin ismini bilmiyorum fakat kalbini dinlersen gerçekten de değilsin inan bana bende senin düşünceni taşıyordum fakat yanlış yaptığı mı öğrendim hissettim bence bir düşün derim rica ediyorum mutlu olmak halkımız değil mi sence biraz sakin kafa ile düşünmeni istiyorum rica ediyorum senden 🙂🙏
@Olsunmuolmasın92 adim tugba. neyi düsünmem gerekiyroki=? evet mutsuzum acikladim zaten yaan söylemiyorumki
Düşünceni değiştir diyorum tuğba iyice bir düşün diyorum kararını değiştirmelisin sakin kafa ile düşün yarın inanıyorum ki değişecek kararın umutluyum yani
@Olsunmuolmasın92 hayir degismez inan bana degismeyecekte. ayni seyi üst üste yasiyinca anliyorsun degismiyor ayni- sizde aynisiniz en Samimi görünen bile ayni. bencil varliklarsiniz. nedendir bilmyiorum amaciniz ne neden böyle davraniyrosuuz neden sevilmek iyi gelmez erkek cinsine anlamiyorum inan. tuhafsiniz
Tuğbaaaa bak beni burda bağırttırmaaa senden ilk ve son kez kararını değiştirmeni istiyorum ya lütfen 🙏 bak benimde senden farkım yoktu cidden inancım yoktu istemiyordum bizim sorunumuz doğru insanı bulalamaktı sadece inan bana
@Olsunmuolmasın92 bagirirsan bagir ya umrumda degil bu sözleri tipatip aynisni diyen insandan yedim ben kazigi hanginize neden inanayim ya nedeeeeeennnnn
yürekte gülüm yürekte sevdiğim hoş geldin kadınım kadınım hoş geldin
"volkan konak"
Yürektedir ama herkes dış görünüşe bakıyor dışı güzel olmayanın kimse içini merak etmiyor
Nihayet düzgün soru soran bşrş çoktı kesinlikle kalptedir
Hem yürekte hem yüzde hem davranısta her şeyin bir güzelliği vardır
Sana hangisi lazim hocam o onemli. İkisinde de vardir lakin.
Bence bir insanın içi dışına vuruyor. Eğer kalbi güzelse kendi de güzel oluyor.
Yürekte diyenler çirkindir bende çirkinim o yüzden yürekte 😂
Güzellik kalpten gelir ama Güzellikle Seksiliği karıştıranlar var.😟
Önce yürektedir, sonra yüzde.
Yüreği güzel olmayanların yüzüne yansır zaten çirkinlikleri))
Yürekte olur ama temiz yurekli insanlar bilr zor artik
Her ikiside önemli, ama karakter biraz daha ağır basar
Her insan farklı şey arar ben ise güzelliğin aslında olmadığını düşünüyorum sonuçta güzellik göreceli bir kavramdır güzeli güzel yapan biziz 😂😇
nerde bende o yürekkk yüürek yardan cayaacaaak :S :D
Iki türlüsü de var. Ama yürekte olanı her zaman daha makbuldür
dışını beğenmediği birinin içini kimse merak etmez önce görsellik
1 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!