Çevremde sevgilisi olan veya evli olan çok insan var. Hepsinde de kadınlar daha böyle sade tiplerdi. Abartılı süslü olup evlenen bir tanıdığım bile yok. :/ Niye öyle?
Ne demis Hz. Ali? "Edep, bir kadinin en güzel süsüdür".
Bak kardes, siz kizlar gibi, biz erkeklerin çogunlugu, dogal kizlardan hoslaniriz.
Sahsi fikrimi zikredeyim.. Ben öyle asiri güzel biriyle birlikte olmak istemem. Öyle makyajlarla, kremlerle ugrasmasina gerek yok. Dogal olsun. Kisiligiyle etkilesin. Bir bakisi olsun, okyanus gibi kendine çeksin beni.
Tabi palyaço gibi kimse gezmesin de çoğu kadının hayatında böyle gençlik çağlarında çok süslenmek bir süreç bence. Özellikle mükemmellik arayışındaki karşı cinslerimize ve sürekli rahatsız edici bakışlar atan hem cinslerimize karşı bir savunma mekanizması. Ama bir süre sonra anlaşılıyo kusurları saklamanın en kolay yolunun kabul etmek ve onları sevmek olduğu
Sevgilisi olan ve evli kadinlar nasilsa beni alan almis diyerekten kendine pek abartili seyler yapmayi dusunmezler... ama yalnizlar en cok kendilerine onem verir
Herseyin olduğu gibi süsün ve boyanında fazlası zarar. Bende erkek olsam midem kaldırmaz aşırı kokona olan birini. Hayır gece yine normal insan olmak zorundalar kimi niye kandırma gayreti var. En temizi doğal ol. Tabiki kendine bak ama bu bakma falan değil boya cila. Renkli sabahlar.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
bir adamla tanıştım wp grubunda. konuşmaları fotoğrafı baya etkiledi beni. arkadaş ortamında denk geliriz diye 70 kilodan 2 ayda 60 kiloya düştüm.(boyum 170) 2. ayın sonunda bu bana benimle görüşmek istediğini söyledi. neyse 1-2 defa reddettim işim var diye ve 3. teklifinde kabul ettim. adam ne dese beğenirsin? sen daha kiloluydun fotoğrafta. zayıfladın mı? sana dut pekmezi alayım mı? 3-4 kilo al bence. ayrıca doğal halimi istiyor. şu an 7 aylık sevgiliyiz.
Hayır o süslü kızlar bekarken öyle geziyorlar, evlendikten sonra kocaları herşeyi yasaklıyor. Sonra bakımsız bir ev hanımı haline geliyolar. Bazı süslülerde çok seçici oluyorlar
evet susunden vakit bulup sevgilisiyle zaman geciremedigi icin yalnız kalabilir veya daha fazla kitlenin dikkatini cekme amaci oldugu icin bir kisiye yogunlasamaz :D
Süslü olanların hepsinde olmasa da çoğunda böyle garip bir özgüven var vallahi ben çok süslü olup bir bok bilmeyip birde kendine çok güvenen egolu bir kızla evleneceğime ömür boyu evlenmemeyi bile yeğlerim
Valla bütün erkekler sallayıp durmuş bir kaçı samimi konuşmuş. bakımlı kadınlara bunun mutlaka hayatında biri vardır, böylesi güzel bir kadını boş bırakmazlar.. diye diye evde kaldık sizin yüzünüzden 😅😅
Yani cok suslu olup da cok kültürlü agir efendi dort dortluk kadinlar da var cok süslü olup da ici bombos olan kadınlar da var dolayısıyla yalnızlığının kaynağı suslu/süssüz olması demek sacma olur sadece buna baglamamak lazim
En İyi Cevaplar