Merhabalar Kartal daki özel avicenna umut hastanesinde lazer epilasyon yaptırmış olan var mı veya bir yakını yaptırmış olan bir bilgisi olan paylaşabilir mi? Bir kaç hastaneyle görüştüm 6 seans şeklinde yapiyolar ve tedavi yarım kalmış olur umut hastanesi 10 seans dedi en içime sinen orası oldu deneyimlerizi paylaşabilir misiniz lütfen?
Güncellemeler
+1 yıl
Yok mu Avicenna Umut Hastanesinde lazer epilasyon yaptıran?
Kartaldaki Özel Avicenna Umut Hastanesi'nde yakın zamanda lazer epilasyon yaptırmış olan var mı?
Evet 10 seans almıştım seansları baştan savdılar E... Hanım yapıyordu ama çabuk çabuk üstün körü yaptı az olmasına rağmen bitmedi söyleyince de "zaten kimsenin bitmez baştan demiştim" dedi memnun kalmadım.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
zamaninda o hastaneye basvurmustum almamislardi kacirdilar benim gibi hemsireyi 😄
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Evet 10 seans almıştım seansları baştan savdılar E... Hanım yapıyordu ama çabuk çabuk üstün körü yaptı az olmasına rağmen bitmedi söyleyince de "zaten kimsenin bitmez baştan demiştim" dedi memnun kalmadım.
zamaninda o hastaneye basvurmustum almamislardi kacirdilar benim gibi hemsireyi 😄
he var ben😂
Devletten iyidir