
Kağıt törpü ilk defa kullandım ondan da biraz zorlandım ama şekil veremedim yardım?

Tırnaklarını biraz uzatiktan sonra oval kes.. sonra oval törpüle demir törpü ile duzelebilir
Kısa tutuyorum hep.. Zaten kesim tipi hep aynı el tırnağı olduğu için.
Şu törpü işlemi bitsin tırnak yatağı genişletip etleri ittiricem ama önce törpü tamamlansın şekil oluşsun istiyorum
Ben dediğim gibi yapiyordum.. işin uzmanları ne diyor bu işe onlar yapsa olmaz mi
Ya zaten kısa tırnaklarım, gidince kısacık şeyler için bir sürü para alacal gerek yok
Anladim canım o zaman sen halledersin
Peki gitsem kuaföre, hijyenden dolayı gitmek istemiyorum. Kendi törpümü mü götüreyim? Bu tırnakların uzunluğu yeterli midir yapabilmesi için? Aşağıda yorumlrda birisi elini atmış mesela onun kısa ama bakımlı duruyor bende öyle bir şeyler istiyorum :)
Valla bende hijyen konusunda şüpheliyim.. önceden konuş de ben kendi manikür setimi getireceğim de.. birazcık uzat ondan sonra yaptır yapacaksan.. Evet o kişinin ku bayağı bakımlı erkek olmasına rağmen
Set değil de sadece törpü götürsem yeter gibi geliyor benim için. Kağıt törpü mü götürmem gerek metal mi
Metal götür genelde metalle yapıyorlar diye biliyorum.. ama yanında kağıt torpunu de götür sorun olmaz
Tırnagın uzamıs kesmelisin öğretmenin okulda öğretmedimi 😂😂
Uzun mu sen uzun görmemişsin 🤔 Ciddi ciddi uzun demedin herhalde şakaydı
Ben uzatmak istemiyorum zaten sadece bakımlı dursun istiyorum kısa olduğu halde
Nasıl anlamadım soğuk ne alaka kü
Ki**
Derimin nesi var ki
Bu nasıl
Valla seninki bile güzel benimkinden :D benim tırnak yapım genetik olarak dar biraz, senin genişmiş bak ne güzel
Bakım yapılıyor ondan kaynaklı benimki doğal hali de güzel fakat müdahale var tabi ki
Nasıl yapıyorsun ben ilk defa yapacağım törpü aldım et tırnak peelingi de aldım ama törpü aşamasında anca böyle oldu istediğim gibi olmuyor önce tırnak yatağını mı genişletsem öyle mi devam etsem
Ben ablamın güzellik salonuna gidiyorum o hallediyor belli periyotlarla
Valla çok beğendim hem kısa hem bakımlı bende mi gitsem acaba. Fiyatlar nasıl biliyor musun
Manikür 20 tl
torpu oje 5
İstersen gidebilirsin ilgilensin seninle söylerim
Ben küçük bir yerde yaşıyorum kaş üstü ortası artı olarak bıyık ve çene altı tüyünü 5 tl ye alıyorlar manikür de ucuz olur biraz daha herhalde dimi
Salonun kalitesine yapılan ise göre değişir o fiyat
Peki giderken törpümü yanımda götürsem olur herhalde değil mi diğerleri hijyenik gelmiyor
Olur tabi
Sende mi solaksın benim gibi :)
Evet aynen nerden anladın
Kalem tutmaktan orta parmakta bir eğri olmuş bende de var ondan ve sol elin.. Oradan çıkardım
Yok o doğuştan gelen bir şey kalem le alakali değil ama doğru tahmin solagim
Yok yok 1. sınıfta falan olmuştur sen doğuş sanıyorsundur benim 1den beri var aynısı oradan biliyorum, çol yükleniyorlar çocuklara... :D
Ahaha illa benim dediğim diyosun yani :)
Yok ama öyledir büyük ihtimal senin de :)
Tamam o halde patron sensin senin dediğin olsun :)
Cevap
2Cevap
Dolmalık biber gibi olmuş parmakların 😂
Hiçbile
Oje guzel durur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar