Benim boyum Scarlett johansson aynı 1.60 ama onun ölçüleri benden bir farkla az onun 92.5-64-90 cm benim de 92-74-90 sizce diyete girip, bel egzersizlerine başlayım mı yoksa iyi mi? İnce bel. (64) Kalın bel (74)
Kalın bel mi, ince bel mi hangisi daha seksi, çekici?
Yani ikisini de beğenen var boyunla kilon orantılıysa belin çokta önemli değil bence bölgesel incelme diye bir şey yok zaten bel egzersizleri yapsan bile 3-4 ayda 1-2 cm amca incelirsin ki o da diğer bölgelerinde de incelme yaşanıp yaşanmayacağı muamma korse dersen fıtık olma olasılığın arttırır ve çok sağlıksız bir yöntemdir. Masaj ve egzersiz belki hafif bir incelme sağlayabilir bir de bel inceliği için geceleri hiçbir şey yememek beslenmene çok dikkat etmeyi gerektirir. Katı gıdalardan uzak durmaya çalışarak da belini inceltebilirsin ama dediğim gibi azim ve istikrar şart bel bölgesi en zor incelen bölgelerden biridir. İnce bel kadınlık sembolü kalın belde günümüzde en çok rastlanan özelliklerden biridir.
Güzel tavsiyeler teşekkür ederim 😇 ama Nescafe çok tüketiyorum börekten, tatlı, ıvır zıvır'dan vazgeçtim ondan vazgecemedim günde 2 bardak içiyorum oda yağ yapıyor az önce de ictim 😑
Ben teşekkür ederim :) Şişirilmiş kahveler yerine doğal Türk kahvemizi tüket hem yağları yakar hem de tokluk hissinin yanı sıra büyük fayda sağlar. İlle de içerim ben diyorsan günlük 1 fincan sınırını aşma 2. fincanı içmek istersen onun yerine güzel bir ayran, kefir, taze sıkılmış meyve suyu, ılık süt tercih edebilirsin ya da 1 kase doğal yoğurt bence kendine verebileceğin en güzel ödül olur :)
Teşekkür ederim 😇 Yarından itibaren Sadece Türk kahvesi içiyorum, hem de şekersiz sigara bağımlılığından beter bu Nescafe. Baya zorlanicam ama fit bir vücut, buna bedel.
Ben teşekkür ederim :) Eğer acılığı hoşuna gitmezse kahvenin içine çok az bal ya da pekmez ilavesi yapabilirsin bu da demir eksikliğini ortadan kaldırır ayrıca şeker ihtiyacını giderir. İnan bana sigara daha az zarar veriyor insan vücuduna çünkü şişirilmiş kahvenin içeriğinde neler olduğunu araştırırsan sigaranın bile daha masum olduğu sonucuna ulaşırsın hatta bunu doktorlarda birçok defa dile getirdiler. Sağlıklı bir yaşam seni zorlamasın bunlar hayatındaki vazgeçilmez alışkanlıklar olsun kahveden sonra yapacağın 20 dakikalık egzersizle bile sonuçlar seni açıkça memnun edecektir :)
Sizi Allah mi gönderdi ya? 😊 Bu bilgiler benim için muhteşem kahveyi, şekersiz içmek zulümdü resmen bal harika olur pişman oldum zaten iki bardak içtigime.
Yardımcı olabildiğime sevindim. :) Artık bu şekilde içersin sorun kalmaz pişman olma fakat sağlıklı yaşamı da hayatından çıkarma sporla birlikte güzel dönüşleri olur sana :)
Belini inceltebilirsin ama bazılarında kalın bel kötü durmuyor bence sendede gayet iyi duruyordur diye düşünüyorum çok kilolu olmayınca gayet güzel duruyor benim boyum 1.65 belim 63 göğsüm 75 bazı egzersiz hareketleriyle inceliyor bende uğraştım biraz 3 4 cm azaldı 😊
Kalın bel kütük gibi olacak hardcore a gelecek katır gibi olacak katır gibi :D :D :D :D binicen üzerine yeri geldiğinde şöyle bir kaç tur atacan evin içinde :D :D :D
Aynen ama cidden normal ince bel, kalın beli biliyoruz herhalde öyle olsa söylerim incecik hatta iki elimi belime koyunca birleşiyor çok garip kendim ölçtüm 65 çıktı, spor salonun da 74 enterasan
En İyi Cevaplar