"Hametan pomad "al tanık için. Bir de izi kalmasın diye yara daha olgun değilken "dermaxsi" kullan bu da izi gecirir. Bu ikisini gün içinde hemen kullan. bir hametanı yüzünde beklet bir dermaxsiyi. bir o bir o. Çabuk yap ama. Yoksa lazer izi kalır. Ayrıca hemen bir acilde doktora aldığın ilacı göster. Ben öyle yaptım. Doğru ilaçları kullandığımi söyledi. Gördüğüm kadarıyla su toplamamıs. 24 ila 72 saat arası senin için çok kritik. Eğer su toplarsa izi kalacağının resmidir... ayrıca kremleri ihmal etme. Sürekli sür kullan .
Yok ya lazer den hemen sonra mutlaka oluyor bu kızarıklık hemen lazerden sonra krem vermeleri ve buz getirmeleri gerekiyor ancak o zaman geçiyor kızarıklık ve mümkünse ilk birkaç gün elini çok fazla sürme sadece yüzünü yıkayacsgın zaman
bu sıkıntı değil ki daha çabuk etki göreceğin anlamına geliyor siliverdin kremi kullan geçer
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Gecer mı bu izler ılk defa oldu boyle bısey lazerden sonra kızarıklık falan oluyodu oda yarım saat 1 saat ıcınde gecıyodu normalde ama bu sefer yandı kalmasından korkuyorum napıyım tam olarak
En İyi Cevaplar