Dengemi kaybettim, kirpiklerim koptu? Ne yapmaliyim?

Kirpik kiviriciyi kullanirken dengemi kaybettim, sandalyeye carptim. Ve kirpiklerimin bir kisminin (7-8 tane vardir) koptugunu gordum. Her tarafinda degil sadece goz pinarima yakin olanlar. Ama dikkatli bakinca tuhaf gorunuyor. Hemen sarimsak yagi surdum. Annem olur oyle kazalar 2 gune cikar dedi ama kirpik bu sonucta hemen uzayacagini sanmiyorum. Sizce tekrar uzar mi? Korkuyorum biraz. İki gune uzamasini beklemiyorum tabii de 2-3 haftaya uzasa cok iyi olur.
Dengemi kaybettim, kirpiklerim koptu? Ne yapmaliyim?
Cevapla