Acnelyse krem kullananlar varmı? Nasıl sonuç aldınız ve kullanım şekliniz nasıldı?

İki gündür kullanıyorum çok az sadeCe lezyonlu bölgeye sürün diye okudum ama 2. Gün hala soyulma olmadı. Kırmızı sivilce lekeleri için kullanıyorum birde bir kaç sivilce için
Acnelyse krem kullananlar varmı? Nasıl sonuç aldınız ve kullanım şekliniz nasıldı?
Acnelyse krem kullananlar varmı? Nasıl sonuç aldınız ve kullanım şekliniz nasıldı?
Cevapla