İki gündür kullanıyorum çok az sadeCe lezyonlu bölgeye sürün diye okudum ama 2. Gün hala soyulma olmadı. Kırmızı sivilce lekeleri için kullanıyorum birde bir kaç sivilce için
Acnelyse krem kullananlar varmı? Nasıl sonuç aldınız ve kullanım şekliniz nasıldı?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bence doktoruna bir danış
Güzel bir tedavi tavsiye edebilirim