Saç Bakım Senin Dip Boya Derdiyle Başa Çıkma Yöntemin Hangisi? (Sayfa 7) Neva Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1517 Senin Dip Boya Derdiyle Başa Çıkma Yöntemin Hangisi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 32 kişi beğendi
vslevlse16 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 , eic 39% +1 yıl KAPALI OLDUĞUM İÇİN ÖYLE BİR DERDİM YOK ;) :* :* 0 0 Yorumla
bngjmpng Takip Et Xper 5 Yaş: 50 , eic 59% +1 yıl saçımda gri beyaz yok ama olanlar için iyi çözüm 0 0 Yorumla
Keşkesizbirhayat Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 62% +1 yıl dipleri renksizmi çıkıyor neden boyatıyorlarki :D 0 0 Yorumla
Derya33911 Takip Et Xper 4 Yaş: 28 , eic 46% +1 yıl 20 yasindayim ve saclarimi daha hic boyatmadim ☺ 0 0 Yorumla
aerolite Takip Et Master Yaş: 57 , eic 31% +1 yıl Saç Bakım konusunda 1,6b cevap paylaştı. Erkek olarak saç boyatmayı çok komik buluyorum... 0 0 Yorumla
BirOrmanKuytusu Takip Et Xper 5 Yaş: 29 , eic 61% +1 yıl Saç boyatmadığım için böyle bir sıkıntım yok. 0 0 Yorumla
papatyakokulu112 Takip Et Xper 2 Yaş: 27 , eic 42% +1 yıl Beyazlar guzeldr ya bir kac tel 😊😊 0 0 Yorumla
ekonometrimio Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 37% +1 yıl Kendi rengime dönmeye çalıştığım için boyamıyorum. 0 0 Yorumla
grimsiyah Takip Et Xper 5 Yaş: 30 , eic 42% +1 yıl Doğal halimi seviyorum. Öyle bir derdim yok 0 0 Yorumla
byoadam Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 63% +1 yıl saçımı boyamadığım için gerek bile duymuyorum 0 0 Yorumla
schlümpfine Takip Et Xper 6 Yaş: 36 , eic 30% +1 yıl ne dip ne uç boya derdim henüz yok 😂 0 0 Yorumla
Gamze4418 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 , eic 45% +1 yıl Öyle bir derdim yok çünkü saçımı hiç boyatmadım :) 0 0 Yorumla
Sakaryalim Takip Et Master Yaş: 37 , eic 38% +1 yıl Saç Bakım konusunda 340 cevap paylaştı. Saçımı boyamak gibi bir derdim hiç olmadı :) 0 0 Yorumla
aslı2010 Takip Et Yoda Yaş: 38 , eic 51% +1 yıl boya kullanmiyorum. dogal sac rengim yeterli 0 0 Yorumla
Merve06090609 Takip Et Xper 5 Yaş: 33 , eic 32% +1 yıl Dip boya sıkıntım yok tesettürlüyüm ben 0 0 Yorumla
Selocan_1 Takip Et Xper 2 Yaş: 27 , eic 48% +1 yıl Doğal saç en iyisi hiç bir derdin olmuyor valla 😊 0 0 Yorumla
Sudeekucukbasoglu Takip Et Xper 3 Yaş: 26 , eic 33% +1 yıl Saçlarımı hic boyamadım. Dip boya derdim yokk. 😂 0 0 Yorumla
AçılınBenKs_ci Takip Et Master Yaş: 34 , eic 49% +1 yıl En doğalındanım boya yok , dert yok, mk 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Boya mı alıp sevgilimin yanına gidiyorum film izlerken dip boyamda bitmiş oluyor 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
384Cevap
KAPALI OLDUĞUM İÇİN ÖYLE BİR DERDİM YOK ;) :* :*
Ne gerek var dogal da guzel :)
benim dip boya derdim yok :)
Uğraşamam ben doğal yeter
Dip boya derdim yok çünkü boya yok :)
Çünkü boyadıkça dip boyası gelecel
Saçımı boyuyamadim ama isterim
Saçlarımı boyatmayarak ;)
saçımda gri beyaz yok ama olanlar için iyi çözüm
Saçımı hiç bir zaman boyamamak
dipleri renksizmi çıkıyor neden boyatıyorlarki :D
Saçımı boyamıyorum dogal takılıyorum 😂
Saçlarımı hiç boyamamak :D
boya yoksa dip derdi de yok :)
20 yasindayim ve saclarimi daha hic boyatmadim ☺
Dip boya derim yok :D
Saçlarımı Boyamıyorum Doğal..
Neyseki oyle bir derdimiz yok :P
Saçlarımda boya yok.😊
Dip boya gibi bir sorunum yok
Erkek olarak saç boyatmayı çok komik buluyorum...
Dip boyayla uğraşacak vaktim yok.
Yok yani boyamak dışında bence
Saç boyatmadığım için böyle bir sıkıntım yok.
Gri tellerim henüz yok benim😆😊
ben boya kullanmadım gereksiz bence
sacımı hıc boyamıyorum oh miss
Beyazlar guzeldr ya bir kac tel 😊😊
Ender bulunan doğal saçlarım var.
Kullana bilecegimi düşünüyorum
Kendi rengime dönmeye çalıştığım için boyamıyorum.
Cok sukur sacimi hic boyamadim
Doğal halimi seviyorum. Öyle bir derdim yok
erkeklerin yorumlarına koptum :D
En güzel çözüm hiç bulaşmamak. (:
Çünkü ben kelim :))))
Zahmetli isler bunlar
saçımı boyamadığım için gerek bile duymuyorum
artık öyle bir derdim yok :D
ne dip ne uç boya derdim henüz yok 😂
çok fazla gerek duymuyorum
Doğallık en güzeli 💪
boyaya gerek duymuyorum :)
Saçımı boyamıyorum 😏
Öyle bir derdim yok çünkü saçımı hiç boyatmadım :)
derdim yok çok şükür :D
Saçımı boyamak gibi bir derdim hiç olmadı :)
boya kullanmiyorum. dogal sac rengim yeterli
Dip boya sıkıntım yok tesettürlüyüm ben
Boyamadığımdan rahatım.
Boyamadım tümünü hiç 😁
sacım dogal boya kullanmıyorum
Doğal saç en iyisi hiç bir derdin olmuyor valla 😊
Saçlarımı hic boyamadım. Dip boya derdim yokk. 😂
boyamayarak care buluyoruz
Kuafor cokk para alio pislikler
Doğallık en güzelidir.
Hiç boyatmadım daha ya bakalım
En doğalındanım boya yok , dert yok, mk
Boya mı alıp sevgilimin yanına gidiyorum film izlerken dip boyamda bitmiş oluyor