Saç Bakım Senin Dip Boya Derdiyle Başa Çıkma Yöntemin Hangisi? (Sayfa 6) Neva Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1517 Senin Dip Boya Derdiyle Başa Çıkma Yöntemin Hangisi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 32 kişi beğendi
sentimentalmal Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Kendim dip boyasını yapıyorum çok kolay. Neden öyle bir seçenek yok ki 0 0 Yorumla
Adamgibisev Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Cunku Ben zaten Sarisin tonlsrinds bir sac rengini sahibim Bu yuzden artik Gerek duymuyorum 0 0 Yorumla
Eylem2018 Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Bayan kuaförü çok para istiyor. Spreyin fiyatı ne kadar? Saçımda kalma süresi ne kadar? 0 0 Yorumla
Bürselen Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Baştan boyaya bulasmiuacaktin simde ne yaparsan çaresiz 0 0 Yorumla
fisilti06m Takip Et Xper 2 Yaş: 35 +1 yıl Dip boyasi yuzunden tamamen boyatmadim ombre yaptirdim 😊 0 0 Yorumla
Başakbayanı Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Saçımı orijinal rengi ile kullanıyorum boyatmiyorum ve zaten kapalıyim :) 0 0 Yorumla
0Zısan0 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Kendi Doğal Rengime Döndüğümden Beri Öyle bir derdim Kalmadı 0 0 Yorumla
Fatih3711 Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl ben dogal bir insanım ALLA hın verdigi bedene ilaç boya sürmem 0 0 Yorumla
Nisantepsisi Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl Hic problem bile etmiyorum hep uclari biyattigim icin:)) 0 0 Yorumla
AYSUN87YÜZER Takip Et Xper 4 Yaş: 39 +1 yıl beyazlarla başa çıktığını düşünmüyorum kullanan var mı hakikaten 0 0 Yorumla
Uzayy7 Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl saçımı şuana kadar hiç boyatmadım ama düşünmüyor değilim 0 0 Yorumla
Celik2500 Takip Et Xper 2 Yaş: 34 +1 yıl Baharın 3'e vurdurdum saçlarımı ohh bee dedim tavsiyemdir deneyin 0 0 Yorumla
Tann88 Takip Et Xper 4 Yaş: 38 +1 yıl Ben kuaförüm. Cok beyaziniz varsa mecbur kuafore gidiceksiniz baska şansiniz yokk :))) 0 0 Yorumla
serucen Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Saclaeimi hiç boyamadim o yuzden ve halen simsiyah 🤗🤗❤ 0 0 Yorumla
Sanmaki_yasıyorum Takip Et Xper 2 Yaş: 39 +1 yıl Valla her hafta kuaföre gitmekten bir hal oldum 😂😂 0 0 Yorumla
Damlaçağlaseda Takip Et Xper 4 Yaş: 40 +1 yıl Saç boyası saçları mı kötü ettiği için ve kendi saç rengi mi sevdiğim için kullanmıyorum 0 0 Yorumla
Çtnlya Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Dip çok büyük sorun oluyo o yüzden en iyisi dipten boyatmamak 0 0 Yorumla
şimşekkkkkk Takip Et Xper 5 Yaş: 38 +1 yıl Kendim evde boyuyorum ayda bir kuaföre para veremem (: 0 1 Yorumla Kimsesiz_32 +1 yıl Hell sana tanşmamz lazm Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Neva varsa sorun yok demektir. Herkese hararetle tavsiye ederim. 0 0 Yorumla
ArtistSerserii Takip Et Master Yaş: 31 , eic 49% +1 yıl Neva varsa eğer, dip boyası derdi olmaz. 2 0 Yorumla
ddrmz Takip Et Xper 5 Yaş: 28 , eic 44% +1 yıl Hiç boyamamak 😂 beni bu dertten kurtariyor 1 0 Yorumla
Gizemylmz61 Takip Et Xper 2 Yaş: 28 , eic 30% +1 yıl saç full boya olunca kuaförde yatıp kalkıyorum :D 1 0 Yorumla
Blackgirll_1453 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 55% +1 yıl Dip boyadan nefret ettiğim için boyamıyorum 😂 1 1 Yorumla Cafer123456789 +1 yıl en iyisi.. kendi saç rengin.. doğal hali daha iyi. Yorumla
Mireya Takip Et Master Yaş: 27 , eic 39% +1 yıl Saçımı boyatmadığım için dip boya derdim yok. 1 0 Yorumla
Potterhd Takip Et Xper 4 Yaş: 30 , eic 37% +1 yıl Saçımı boyamiyorum. Doğal rengi güzel 😊 1 0 Yorumla
Aleminem Takip Et Xper 4 Yaş: 29 , eic 47% +1 yıl Maalesef başa çıkamıyorum öyle geziyorum 0 0 Yorumla
Vrlipk Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 58% +1 yıl Kuaför de calisiyorum pek de zor degil ☺️ 0 0 Yorumla
AliUZ Takip Et Xper 5 Yaş: 37 , eic 38% +1 yıl Diplerin farkli olmasi kotu. 0 1 Yorumla AliUZ +1 yıl Alt sari ust siyah. Yorumla
___GK___ Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 53% +1 yıl Saçımı hiç boyatmadım. Böyle bir derdim olmuyor. 0 0 Yorumla
Daniela_01 Takip Et Xper 2 Yaş: 28 , eic 32% +1 yıl Saçlarım doğal siyah ve düz gerek yok. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
384Cevap
Kendim dip boyasını yapıyorum çok kolay. Neden öyle bir seçenek yok ki
Cunku Ben zaten Sarisin tonlsrinds bir sac rengini sahibim Bu yuzden artik Gerek duymuyorum
Bayan kuaförü çok para istiyor. Spreyin fiyatı ne kadar? Saçımda kalma süresi ne kadar?
Baştan boyaya bulasmiuacaktin simde ne yaparsan çaresiz
Dip boyasi yuzunden tamamen boyatmadim ombre yaptirdim 😊
Saçımı orijinal rengi ile kullanıyorum boyatmiyorum ve zaten kapalıyim :)
Kendi Doğal Rengime Döndüğümden Beri Öyle bir derdim Kalmadı
ben dogal bir insanım ALLA hın verdigi bedene ilaç boya sürmem
Hic problem bile etmiyorum hep uclari biyattigim icin:))
beyazlarla başa çıktığını düşünmüyorum kullanan var mı hakikaten
saçımı şuana kadar hiç boyatmadım ama düşünmüyor değilim
Baharın 3'e vurdurdum saçlarımı ohh bee dedim tavsiyemdir deneyin
Ben kuaförüm. Cok beyaziniz varsa mecbur kuafore gidiceksiniz baska şansiniz yokk :)))
Saclaeimi hiç boyamadim o yuzden ve halen simsiyah 🤗🤗❤
Valla her hafta kuaföre gitmekten bir hal oldum 😂😂
Saç boyası saçları mı kötü ettiği için ve kendi saç rengi mi sevdiğim için kullanmıyorum
Dip çok büyük sorun oluyo o yüzden en iyisi dipten boyatmamak
Kendim evde boyuyorum ayda bir kuaföre para veremem (:
Hell sana tanşmamz lazm
Benm saçlar dökülüyor kellik en güzeli boya derdi de yok :)
Neva varsa sorun yok demektir. Herkese hararetle tavsiye ederim.
Neva varsa eğer, dip boyası derdi olmaz.
Her ay kuaför her ay kuaför bıktımmmm. 😩
Hiç boyamamak 😂 beni bu dertten kurtariyor
saç full boya olunca kuaförde yatıp kalkıyorum :D
bence tekrar boyatmak
Dip boyadan nefret ettiğim için boyamıyorum 😂
en iyisi.. kendi saç rengin.. doğal hali daha iyi.
Kullanmıyorum.👑
Sia ✌
Saçımı boyatmadığım için dip boya derdim yok.
Saçımı boyamiyorum. Doğal rengi güzel 😊
saçlarımda boya yok :))
Kuaförden başka çare yok sanırım
öyle bir derdim yok rahatım olan düşünsün
Tişikirlir sipirmin :*
Dip boya derdiyle ugrasmiyoruz 😂
Neva ile her şey kolay 😊
Kuaförde yaşıyorum gibi birşey
Maalesef başa çıkamıyorum öyle geziyorum
Saçımı boyamadığım için sorun değil
Kuaför de calisiyorum pek de zor degil ☺️
Diplerin farkli olmasi kotu.
Alt sari ust siyah.
En kesin cözüm sıfıra vurmak.😂😂🤣
Dip boyası yaptırmak.
En iyisi tek renk ya da ombre 👍
Şapka takıyorum mecburen.
Evde kendim boyuyorum ✌✌ siyah zaten
bu gidişle sadece siyah yapıcam
Evde kendim boyuyorum ben
Kuaför kesinlikle daha rahat bence :)
Öyle bir derdim yok :D
Saçımı hiç boyatmadım. Böyle bir derdim olmuyor.
bazen düşünüyorum uğraşmayayım diye :)
Hiç boyatmadim ugrasamam ben
saçlarımı simsiyah yapıyorum :)
Her seferinde kuaföre gitmek
Saçlarım doğal siyah ve düz gerek yok.
saçımı boyamıyorum D:
İyi ki böyle dertlerimiz yok.
Doğallık faha iyi bence
Saçımı boyamiyorum en güzeli😄
Boyatmak başka bir yöntem yok