En iyisi kendi doğal rengi millet te sarı takıntısı esiyor resmen. Mahsun şarkısında oynasan bari kimin yarııı çok renkli olucam diyorsan saçlarınla değil aklınla ve hayallerinle renkli ol. 🌈😁
Doğallık en güzeli.. saçlarımı hiç boyamadim. belki ilerde dusunurum.. beyazlarim nadir de olsa var ama sanki güneş vurduğunda onlar ışıldıyor gibi hissettiriyor o yüzden mutluyum 😊
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
çünkü saçlar insanın kendisini iyi hissetmesini sağlar
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
384Cevap
Boyamıyorum ama bu gidişle beyazlar arta arta boyamak zorunda kalcam herhalde
Bu yasta beyaz vah vah genclik ne oldu
Benim lise de beyazlamaya başladı zaten şimdide baya çoğaldı bu gidişle 30 görmeden babamı gecicem
Dip boya derdinden kurtulmanın en iyi yöntemi tesettürdür
2 haftada bir boyamak.
süper :D
https://www.youtube.com/watch?v=0mhftMVbocESürekli hep ayni sımınti surekli hep ayni sıkintı yani
En iyisi kendi doğal rengi millet te sarı takıntısı esiyor resmen. Mahsun şarkısında oynasan bari kimin yarııı çok renkli olucam diyorsan saçlarınla değil aklınla ve hayallerinle renkli ol. 🌈😁
Doğallık en güzeli.. saçlarımı hiç boyamadim. belki ilerde dusunurum.. beyazlarim nadir de olsa var ama sanki güneş vurduğunda onlar ışıldıyor gibi hissettiriyor o yüzden mutluyum 😊
çünkü saçlar insanın kendisini iyi hissetmesini sağlar
www.youtube.com/channel/UCTht46djMv0iARIEO_GiqBg
Nolur abone olun
Kendi saçım kumral olduğu için sarıyla fazla göze batmıyor bu yüzden rahatsız değilim
https://bilyonersin.blogspot.com.tr/
Nedeni burda
Dogalliktan yanayım kendimi kandiramam 😊😊
Ben kendim evde boyuyorum 15 gune bir. Saçımın renginde boya alıyorum
Bende bir zamanlae saçımı boyardım iite kuaförde çalıştığım hallerim
Saka gibi sacimi boyuyorum bir hafta gecmeden dip cikiyor ya
sarı saclarım oldugu için mecburen kuaföre gidiyoorummm :(
dip boya derdimiz çok şükür birde o olmasın ahahhaah :D
En başından beri dipleri boyamiyorum saçlarım fuşya ve dipleri köyü gayet hoş duruyor
Saçımı boyatmadığım için dip boya derdim yok. Doğal rengini gayet güzel buluyorum.
Saçımı boyatma ihtiyacı duymuyorum zaten güzel bir saç rengine sahibim doğuştan (kızıl)
Bazı kızların şanslı , saç tonları mükemmel siyah ve sarı da özellikle bu durum
güzel bir ürüne benziyor. benim de saçlar kırlaşmaya başladı.
Saclarimda boya olmadigi icin oyle bir sorunum yokk
Beyazları severim sexy gösteriyor demi lan @Stolenpazzos senin nikini ben :)
Kuaförüm dip boyası Pahalı biraz evde kendi yapmaya çalışanları anlıyorum
Dip boya derdim yok uzun bir süre olmasını da istemiyorum zaten 😃
hic boyatmayarak boyle bir sorunun olusmasini engelledim
Dip boya derdim yok🤗
Iyiymis
Neden
iyiymiş
Ne güzel 🤨
Olsa napardın?
hahhahah:)
Her seferinde kuaföre mi şaapak ayol saçımın yarısı kahverengi yarısı sarı yarısı mavi gayet marjinal marjinal geziniyorum
Hint kınası tavsiye ederim. İçinde kimyasal yok. En azından daha doğal. Başka renklerle karıştırılarak istediğiniz rengi yakalayabilirsiniz.
kendi saçım çıktıkça bir ay idare ediyorum sonra yine boyatıyorum
En iyisi Griye Boyamak Süreci hem uzatıyor hemde cok yakışıyor ya :)
Saçlarımın arasına ışıltı attırıyorum onun için dip boyası derdim yok :D
En iyisi boyatmamak ya da dip boyası belli olmayan renklere boyamak.
:tum kızlarımız çokk guzeller... sizin dip boyaya ihtiyarcınız yok. nefes alın yeter:)))
Bence bayanlar bukadar çok kuaföre gidip para harcamamalı.
dogal geziyoeum boyle daha guzel dalgalı herkes cok beğendi halbuki yataktan kalkmış halim 😂😂
boya kullanmıyorum, doğal olmak daha farklı bir stil bence
Zaten kapalıyım ve artık saçlarım boyanmaktan yıpranmıştı şimdi ise sağlıklı şeyler uyguluyorum.
Boya neymiş ya : yaparsam bir gün kırmızı yapacağım ama.
http://link.tl/1jtDa reklami gec diuin
en doğal boyamam 👍🏻
Ben kıyamam boyamaya boyadığın zaman eski saç rengin çok zor geri dönüyor, dönse bile yıpranmış ve rengi solmuş oluyor.
Dip boya ile alakam olmaz zaten tel tel sırma gibi saçlarım var
Kızıl tonlarında allık çok işe yarıyor. Ya da Lorealin saç dipleri için bir sprey ürünü var ama saçların dibini çok mat gösteriyor.
Saclarim hem boyamaktan yipraniyordu hem de dip boya derdiyle ugrasmaktan biktim artik dogal rengimle dolasiyorum 😂
Lisedeyken saçlarımı açıyordum hep, ama 4 yıldır arada uçlarıja hareket olsun diye renk ekliyorum diple uğraşmak zor geliyo 😊
Dip boyasıyla uğraşmak istemedigim ve zaten doğaldan röfleli saclara sahip olduğum için hiç boyatmadım 😊
Bu 30 yas uzeri icin sorulmuş bir soru ve gunun sorusu olması saçma.
Genel kitleye hitap etse daha iyi olurdu.
Saçlarıma dokunulmasina hiç hoşlanmadığım halde ayda bir mecburen dip boya için kuaföre gidiyoruz 🙄🙄
En son temmuzda boyadım daha da boyamam tovbe neva once gerı cektıgı boyaların hesabını versın bence :))
25 inde daha beyazları olmayanlardanım çıkınca düşünürüm artık orasını
çok şükür öyle bir sorunum yok
böyle sorunları olanlarada acıyorum
Saçlarımı boyadığım zaman dip boya umurumda olmuyor.
İşte en iyi başa çıkma yöntemi.
Saçlar Zaten Sarı büyüyünceye kadar dedim olmayacak inşallah :)
Saçlarım renkli olduğu için göze batmıyor ama sarıysa saç rangim soluğu kuaförde alıyorum...
Simdiye kadar saclarimi hic boyamadim ugrasamam da😂
Ombre benimki dibimi hic boyatmadim tek uclarini dip boya derdim yok allahtab
Sürekli boya ve bakımla uğraşmaktan da doğalrengini sevmeyi tercih ettim
Yeni sonuc için tertemiz olmasi ic8n cok ugrasiyorsun