Saçlarımı bir buçuk ay kadar önce griye boyattım ve şu an bir kısmı siyah bir şekil de alttan geldi ben de her 3 hafta bir kuaföre gidip boyatıyorum ama o 3 haftanın son haftası saçımın grisi de akıyor o yüzden saç boyatmak zevkli ama çileli :(
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
En güzeli hiç boyamamak. Ama tabi mecbursa o zaman mecburen de dip boyayı yaptıracak. Ya da dip boyası gelmiş şekilde duracak.
Beyaz kapatıcı spreyler var artık bilginiz olsun gratis veya kuaförünüzden alabilirsin sadece şampuanla kafa derisinden çıkıyo saça zararı yok en azından onunla idare edebilirsiniz fiyatı 50 ila 65 arasıdır.
Peki ya dip boyama derdi olmayanlar hangi harfi secmeli?
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Hiçbirisi kendim boyuyorum herkes saçıma hasta yolda gören herkes saçın çok güzel diyor abartmıyorum ciddiyim sjsks 😂🤣
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Kuaför dünyanın parasını alıyor dip boya diye ya çok üzülüyorum. Bu sprey kaç güne kadar dayanıklı acaba? Yıkayınca akıyor mu? Bir şişesi ne kadar süre gidiyor?
Bir havucun büyüyüp olgunlaşmasına bakın saçları yemyeşil ve gür havucu yok saçlar kurumuş sararmış dökülmüş ama havuç olmuş yani doğallık tabiatın kendisinde var
Kuaför olarak bombayı patlatıyorum.. kuaörünüz ayağınaza geldi dip boya röfle baleyaj topuz kesim manikür pedikür masaj yapılır 5 dakika da teslim edilir 🤪🤪🤪🤪🤪
Hayir siz kadinlari anlamiyorum, niye kuafore 100 tl verip sac boyama kas alma gibi basit islemleri evde yapmiyorsunuz :D Kuaforun de elinde sihirli degnek yok sonucta demi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
384Cevap
Genelde saçımı boyadığım zamanlarda dip boya ile uğraşmıyorum. Benim başa çıkma yöntemim de bu :D
Diplerimi değil sadece uçları ya da aralara tutam tutam renk attırıyorum
Bayanların zor zamanlarından birisi dip boyasının gelmesi.
Size bir sır veriyorum ; boyamazsaniz, dip boyası derdiniz olmaz 😵
Yurtdışında boya ve kuaför çok pahalı. Türkiye de olsa her hafta giderim.
Saçımı doğal rengine boyattım boyayla işim olmuyor o yüzden
Erkekler dip boya kullanmaz adnan senses gibi gezerler
Dip boya derdim yok beyazlayana kadar boyatmam heralde
Saçlarımı hiç boyamadım, boyayacağımı da zannetmem.
Dogall kalmak iyidir
Saçma seçenekler. Saç Rengim güzel olduğu için hiç boyamıyorum :))
Kadınlar için dünyanın en büyük sorunudur dip boyası. Ne kadar üzüldüklerini görmek de üzücü. :):
En büyük derdim ama bunun çözümünü kendim buluyorum kaşımı da dibimi de evde tüp bulunduruyorum zamanı gelince boyamak için
Sacima bir kaç kez paket attirdim onun dışında sacima kına yakiyorum doğal bir görüntü ayrıca sacimi besliyor
Dip boyasıyla uğraşamıyorum bir süre sonra boşveriyoe insan.
Saçlarımın doğal rengi daha güzel bunun için boya gibi bir derdim yokk
Hiç öyle dertlerim olmadı çünkü saçımda gram boya yok.
Saçlarım doğal güneşte parlayan bir rengi var boya ile işim yok çok şükür.
sacımı hiç boyatmadım ki kaldı ki dip boya. :) hiç lazım olmadı bugune kadar.
benımde dıp boya derdim ok beyazlar cıkıyor tabı arasıra ama cok tatlı gözüküyor :)
Saçlarımı bir buçuk ay kadar önce griye boyattım ve şu an bir kısmı siyah bir şekil de alttan geldi ben de her 3 hafta bir kuaföre gidip boyatıyorum ama o 3 haftanın son haftası saçımın grisi de akıyor o yüzden saç boyatmak zevkli ama çileli :(
En güzeli hiç boyamamak. Ama tabi mecbursa o zaman mecburen de dip boyayı yaptıracak. Ya da dip boyası gelmiş şekilde duracak.
Beyazlariniz varsa çok aacilbi rengi sari ya bboyuyabilirsiniz
Beyaz kapatıcı spreyler var artık bilginiz olsun gratis veya kuaförünüzden alabilirsin sadece şampuanla kafa derisinden çıkıyo saça zararı yok en azından onunla idare edebilirsiniz fiyatı 50 ila 65 arasıdır.
Hiç boyatmadım şu ana kadar doğal rengini seviyorum 👍
Dip boyadan ziyade beyazlarım var önce genetik dendi... şimdi boyanın ve sıkça renk değişiminin zararları olduğunu biliyorum.. .
Peki ya dip boyama derdi olmayanlar hangi harfi secmeli?
Hiçbirisi kendim boyuyorum herkes saçıma hasta yolda gören herkes saçın çok güzel diyor abartmıyorum ciddiyim sjsks 😂🤣
Kuaför dünyanın parasını alıyor dip boya diye ya çok üzülüyorum. Bu sprey kaç güne kadar dayanıklı acaba? Yıkayınca akıyor mu? Bir şişesi ne kadar süre gidiyor?
Saçim uca indiginde dibiyle uyumlu olucak saç rengi boyasi seçiyorum genelde (natural renkler)
Yarısı kahverengi yarısı gri saçlarımı stilim buymuş gibi lanse ediyorum!
Kafamı kazıtıyom emmi. Böylece dip boya derdim yok.
dip boya derdiyle başa çıkmanın en muhteşem yolu hiç boyatmamak 😂
Eskidn boyardım artk yapmıyorum orjinal rengi daha iyi
Kendim boyuyorum 6 ay da bir zaten gözükmüyor sıkıntı yok 😄
Sacımı bugüne kadar hiç boyamadığım için bilemiyorum
2 ayda 1 kendim boyuyorm kendi saç rengime yakın bir renk zaten sırıtmıyor kumral
Çok şükür gri saçım yok o yüzden canım istediği zaman boyuyorum.
Saçımı hiç boyamadım dibim de gelmedi bu sebeple :)
Saçlarımı boyatmıyorum, dolayısıyla dip boyası derdim de yok. :)))
Boyamiyorum ; sıkıldım, vaktim yok hem.
Ama açık kahve düşünüyorum tabii kesinlikle Kuaförde yaptırırim. Bikere ben boyadim arkalarini yapamadim
Doğallıktan yanayım, kimyasal şeylere karşı biraz ifritlik durumum vardır. O yüzden saçlarımı çok boyamak istesem de cesaretim yok
Boyadıktan 1 hafta sonra dip boyam çıktı ! Üstelik banyo bile etmemiştim. Sebebi nedir hala çözemedim? 😅
Bir havucun büyüyüp olgunlaşmasına bakın saçları yemyeşil ve gür havucu yok saçlar kurumuş sararmış dökülmüş ama havuç olmuş yani doğallık tabiatın kendisinde var
Kuaför olarak bombayı patlatıyorum.. kuaörünüz ayağınaza geldi dip boya röfle baleyaj topuz kesim manikür pedikür masaj yapılır 5 dakika da teslim edilir 🤪🤪🤪🤪🤪
Saçımı hiç boyatmadım boyamayıda düşünmüyorum😊doğal haliyle mutluyum🤗🤗
Sosyal medya ilişkilerin en büyük bitil nedenir bitti...
Saclarin uzun ve cok sık bundan dolayı karar veremiyorum
Saçlarımı hiç boyamadigim için öyle bir derdim yok
E yi sectim ama benim gri sacim yok ki aninda kapatici sprey onerdi bana 😂
Şu an dip boya sorunum yok ama kendim boyuyordum saclarim sariyken ve griyken
Hayir siz kadinlari anlamiyorum, niye kuafore 100 tl verip sac boyama kas alma gibi basit islemleri evde yapmiyorsunuz :D Kuaforun de elinde sihirli degnek yok sonucta demi
Paraniz cebinizde kalsin bir boya max 15 tl al istedigin kadar boya acici desen 5 tl
bir kaç beyazdim var boyamiorm boyadikca cogalir diee o kokusundan nefret ediyorum
Dip boya derdim yok Allahtan diplerim orjinal rengim
Doğal saç rengimden memnunum. Hiç boyaya ihtiyaç duymadım, çok şükür.
bizim doğal kardeş kızlar gibi boyamıyoruz kendimizi
Dip boya bilmem hic saçlarımi boyamadim ama düşünüyorum
Kelim ben vuruyorum makineye ohh mis boya derdi yok berber derdi yok
Henüz 21 yaşındayım. Şimdiden boyayıp doğallığını bozmak istemiyorum o yüzden boyamadim hiç.
Saçlarım siyah olduğundan evde kendim boyayabiliyorum.
Saçlarım doğal renginde dip boya derdim falanda yok:-)
Hiç boya yok sacimda hiç boyamadim o yüzden dert yok