Saç Bakım Senin Dip Boya Derdiyle Başa Çıkma Yöntemin Hangisi? (Sayfa 3) Neva Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1517 Senin Dip Boya Derdiyle Başa Çıkma Yöntemin Hangisi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 32 kişi beğendi
jembey69 Takip Et Xper 4 Yaş: 45 , eic 63% +1 yıl erkek olarak daha karizma katıyor,40'lara merdiven dayamışken... Onlar benim anılarım !!! :) 0 0 Yorumla
Fresia_ Takip Et Xper 7 Yaş: 28 , eic 65% +1 yıl Saçlarımı boyatmıyorum bu yüzden de dip boya derdim yok. 😌 0 0 Yorumla
KanatlıŞeytaniye Takip Et Xper 6 Yaş: 38 , eic 44% +1 yıl Şıklarda sadece kuaföre gitmek var ben evde boyuyorum 0 0 Yorumla
Ölümçiçeği Takip Et Xper 2 Yaş: 30 , eic 38% +1 yıl Stilim oymus gibi yapiyorum ilginc olanda begeniyorlar 😂 0 0 Yorumla
Bbgenç Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Tabii herkesin kendi düşüncesi ama bence saçınız hangi renkte öyle kalmalı ya da şöyle dim içinizden geldiği gibi davranın 0 0 Yorumla
plutonian Takip Et Xper 7 Yaş: 27 , eic 51% +1 yıl Şimdilik dip boya derdim yok 5-10 yılım daha var 😄 0 0 Yorumla
yapraksızpapatya Takip Et Xper 5 Yaş: 27 , eic 60% +1 yıl En son 6-7 sene önce boyadım o da hevesti işte, saç boyamayı sevmiyorum 0 4 Yorumla Tekoo_001 +1 yıl Papatyanın yaprağı zaten yoktur ki 😄 Yorumla yapraksızpapatya +1 yıl Yapraksız olduğu için öyle yaptım zaten Yorumla Tekoo_001 +1 yıl Disslike atanlar ölsün mü Yorumla 1 yorumu gör yapraksızpapatya +1 yıl Ölmesin fikrini değiştirsin Yorumla
KargaHanım Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 36% +1 yıl Saçımı boyamıyorum çünkü hem sağlıksız hem saçı yıpratıyor hem de çabuk akıyor. 0 0 Yorumla
777733335555 Takip Et Master Yaş: 40 , eic 64% +1 yıl Saç Bakım konusunda 339 cevap paylaştı. Saçımı hiç boyamadım. yakın zamanda da düşünmüyorum 0 0 Yorumla
allsaysmery Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 89% +1 yıl Saçını hiç boyama daha iyi doğal rengiyle veya omre harika bir kuaförde elbet mükkemel olur 0 0 Yorumla
kkkedisi Takip Et Xper 6 Yaş: 34 , eic 40% +1 yıl Orjinal rengine boyayip sacimla surekli ugrasmayi biraktim. 0 0 Yorumla
irrigate1993 Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 69% +1 yıl Bir kutu boya alıp kendim boyuyorum evde 12 liraya kuaför 50 lira istiyor pahalı 0 0 Yorumla
Canısı10 Takip Et Xper 5 Yaş: 32 , eic 33% +1 yıl Bugün e kadr boya kullanmadm hiç bir fikrim yok 😂😂 0 0 Yorumla
Affedilmeyen Takip Et Mentor Yaş: 42 , eic 52% +1 yıl ben saçlarımın renginden memnunum aslındasiyah beyaz roman gibi biraz:) 0 0 Yorumla
mutnojmet Takip Et Master Yaş: 34 , eic 49% +1 yıl Saçlarımı boyamıyorum o yüzden öyle bir derdim yok. 0 0 Yorumla
Mrs_doc Takip Et Xper 2 Yaş: 28 , eic 38% +1 yıl Doğal olan en güzeli diye düşündüğüm için saç boyamak tarzım değil 0 0 Yorumla
gizemliiikızz Takip Et Xper 5 Yaş: 30 , eic 62% +1 yıl Saçımda boya yok yüzümde makyaj fazla yok her halimle doğalım uğraşım da yok böyle iyi :) 0 0 Yorumla
TheLight Takip Et Xper 5 Yaş: 29 , eic 31% +1 yıl En İyisi Doğal Yöntem. Hepsi Kandırmaca Alavere Dalavere 0 0 Yorumla
siirtlicocuk Takip Et Xper 7 Yaş: 34 , eic 74% +1 yıl Doğal rengiyle bırakılması bence daha makbul, bunun dışında saç bakımı oldukça önemli.. 0 0 Yorumla
handehancer97 Takip Et Xper 7 Yaş: 29 , eic 31% +1 yıl Neden bakimsiz kalayim ki 2 haaftada bir kuafordeyim 0 0 Yorumla
AzbakipGidicem Takip Et Xper 5 Yaş: 37 , eic 70% +1 yıl Saçımi hiç boyamadim hiç dip boya falan derdim yok 😏 0 0 Yorumla
ridakegzo Takip Et Xper 5 Yaş: 36 , eic 75% +1 yıl Kendi saçımın üzerine ombre yapıcam. O yuzden dip boya yapmıyorum😂 0 0 Yorumla
Siyahli_ Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 45% +1 yıl Uğraşmak istemediğim için işte saçımı doğal haline bıraktım 0 0 Yorumla
momos06 Takip Et Bilge Yaş: 29 , eic 37% +1 yıl 20 yaşında bu derdi çekmemek için Ombre yaptırıyorum. ☺ 0 0 Yorumla
ayumu Takip Et Xper 4 Yaş: 26 , eic 60% +1 yıl Beyazım yok saçlarım koyu kestane doğal renk dip boya gibi bir derdim yok iyi günler. 0 0 Yorumla
NehirDrn Takip Et Xper 4 Yaş: 28 , eic 43% +1 yıl daha önce hiç saçımda beyaz görmedim. O yüzden yorumsuzum.. 0 0 Yorumla
Huniliii Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 31% +1 yıl Hic boyatmadim, boyamadim saclarimin rengini seviyorum 0 0 Yorumla
uykusuzxx Takip Et Xper 7 Yaş: 28 , eic 39% +1 yıl En güzeli boyasız saç. Boyasaydim da, uçlarını boyardim açık renge. Öyle daha güzel görünüyor bence. 0 0 Yorumla
MadamMe Takip Et Yoda Yaş: 39 , eic 47% +1 yıl Saçlarım gri degil ki renginden utanayım 😄 dogal takılıyorus ;)) arada balyaj attım ama geçti :) 0 0 Yorumla
XRhea Takip Et Bilge Yaş: 30 , eic 33% +1 yıl Ana rengimin gelmesini beklemeden boyatmak Sanırım. 0 0 Yorumla
hayalperestpiyon2 Takip Et Xper 2 Yaş: 29 , eic 50% +1 yıl Benim dip boyasiyla basa cikma yöntemim saclarimi boyatmamak. 0 0 Yorumla
Xbeyzanurkardelen Takip Et Xper 4 Yaş: 28 , eic 40% +1 yıl Uğraşamıyor bir süre sonra insan kuafor yok orası yok burası 0 0 Yorumla
Damlakatre Takip Et Master Yaş: 41 , eic 73% +1 yıl Boyama gibi bir sıkıntım olmadığı için dip boyası gibi bir dertte mevcut değil... 0 0 Yorumla
Letsq0Baby Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 58% +1 yıl Saç Bakım konusunda 448 cevap paylaştı. 2 haftada 1 dip boyası mı gelir?🤔Sene sonuna kadar boyatmayı düşünmüyorum.🤣 0 0 Yorumla
Kararsızlıkvar Takip Et Yoda Yaş: 48 , eic 40% +1 yıl Kimyasal şeylerle isim yok Boya derdim de yok şükür 0 0 Yorumla
Ashleyy_6 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 , eic 34% +1 yıl Öyle bir derdim yok shhshs olsa bile canimcimin kuaföre var 😎😂 0 0 Yorumla
Denizbuseee Takip Et Xper 5 Yaş: 29 , eic 33% +1 yıl Güzellik ve saç bakım hizmetleri okuyorum canım istediği zaman okulda saçımı boyuyorum 😂😂 0 0 Yorumla
birgaripüyeler Takip Et Bilge Yaş: 29 , eic 62% +1 yıl Saçımı boyamaya cesaret edemiyorum daha dip boyayla hiç başedemem gibi... 0 0 Yorumla
Ay_tozu Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 34% +1 yıl En iyisi doğal sac. Allah ne güzel yaratmış hic dip boyası gelmiyo 😍😍😍 0 0 Yorumla
kurbaaapremsesi Takip Et Xper 7 Yaş: 37 , eic 53% +1 yıl Dip boya derdim yok 😉doğal saç rengimi kullanıyorum şükürler olsun ki 🙏 0 0 Yorumla
Mansinel Takip Et Xper 4 Yaş: 28 , eic 48% +1 yıl Saçlarımda beyaz var ama hiç dipten yok. saçımın ortasında ya da uçlarında... baya garip 0 0 Yorumla
Bananedunyadan Takip Et Xper 7 Yaş: 33 , eic 37% +1 yıl Hiç boyamadım boyamayı düşünmüyorum bence her boya saçı yıpratıyor 0 0 Yorumla
Üyeismimyok123 Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 36% +1 yıl Dip boya derdiyle uğraşmaktan bıktığım için artık saçımı boyamıyorum 0 0 Yorumla
Eğitilme Takip Et Master Yaş: 34 , eic 47% +1 yıl Saç Bakım konusunda 1,6b cevap paylaştı. Böyle soruları yönlendirmeseniz. . Illaki cevap vericeksin görmemek icin😊 0 0 Yorumla
Nadia-3 Takip Et Xper 5 Yaş: 27 , eic 57% +1 yıl Saclarimi boyatmiyorum dip boyasi diye bisey olmuyor 😏😏😏🤛👊 0 1 Yorumla Nadia-3 +1 yıl Zaten tesetturlusun demeyin açıkkende oyleydi. Hic boyatmadim Yorumla
Clinomania0 Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 60% +1 yıl Kendimi eve kapatacak zamanın var ama kuaföre gidecek zamanım yok.Hmm anlıyorum xd 0 0 Yorumla
Bağyancokbilmiş Takip Et Master Yaş: 46 , eic 57% +1 yıl Sürekli kuaföre gidemedigim zamanlarda evde kendim boyuyorum siyaha boyadigim için rahat oluyo 0 0 Yorumla
Odakca Takip Et Xper 5 Yaş: 34 , eic 44% +1 yıl Siyah ve koyu renkli saçların en sevdiğim özelliği - dip boya derdim yok.. :D 0 0 Yorumla
Aybükem78 Takip Et Master Yaş: 48 , eic 60% +1 yıl İki haftada bir dip boya yapıyorum , ya da eve kapıyorum kendimi.. 0 0 Yorumla
zzkknn3434 Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 64% +1 yıl genelde kazıtıyorum ne renk ne saç ne yağlandı derdi kalmıyor :D 0 0 Yorumla
pocomotoist Takip Et Master Yaş: 28 , eic 57% +1 yıl Saçlarımı hiç boyatmadım çünkü zararlı.*Gecen bol olsun.* 0 0 Yorumla
melike80 Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 47% +1 yıl Saç spreyleri alin saç boyanizla ayni renk hiçmi akliniza gelmiyo :D 0 0 Yorumla
Sahmeraninaskeri Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 31% +1 yıl Sacimi hic boyamayarak 😂😂😂 yasasin orijinal koyu kumral 😍😍😍 0 0 Yorumla
Tipitip-xoxo Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 39% +1 yıl Saçlarım doğal renginde boyatmadım hiç , böyle dertlerim yok 😄 0 0 Yorumla
pelinhan Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 45% +1 yıl Dip boya yaptirmiyorum Kendi sac rengim uçları ombre 0 0 Yorumla
Meltemny Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 32% +1 yıl eskiden bende oyleydim kendi haline birakarak kurtuldum 😂 0 0 Yorumla
Aynur65 Takip Et Xper 7 Yaş: 61 , eic 57% +1 yıl Musait olunca kuaföre giderdip boya yaptiririm 😃😃😃2 ayda bir giderim 0 0 Yorumla
XdSonsuzlukxd Takip Et Xper 4 Yaş: 28 , eic 45% +1 yıl Sacimi boyatmiyorum orjinal. Çünkü saçları yipratiyor 0 0 Yorumla
özgürlük31 Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Bende bir zamanlar saöımı siyaha boyamıştım ben güzel sadırdım ama kimse saçımı beğenmezdi kanıtı 0 0 Yorumla
MyStery07 Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Ben her halimle güzelim, saçlarımın arasındaki beyazlardan çekinmiyorum. <3 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
384Cevap
erkek olarak daha karizma katıyor,40'lara merdiven dayamışken... Onlar benim anılarım !!! :)
Saçlarımı boyatmıyorum bu yüzden de dip boya derdim yok. 😌
Şıklarda sadece kuaföre gitmek var ben evde boyuyorum
Stilim oymus gibi yapiyorum ilginc olanda begeniyorlar 😂
Tabii herkesin kendi düşüncesi ama bence saçınız hangi renkte öyle kalmalı ya da şöyle dim içinizden geldiği gibi davranın
Şimdilik dip boya derdim yok 5-10 yılım daha var 😄
En son 6-7 sene önce boyadım o da hevesti işte, saç boyamayı sevmiyorum
Papatyanın yaprağı zaten yoktur ki 😄
Yapraksız olduğu için öyle yaptım zaten
Disslike atanlar ölsün mü
Ölmesin fikrini değiştirsin
Saçımı boyamıyorum çünkü hem sağlıksız hem saçı yıpratıyor hem de çabuk akıyor.
Saçımı hiç boyamadım. yakın zamanda da düşünmüyorum
Saçını hiç boyama daha iyi doğal rengiyle veya omre harika bir kuaförde elbet mükkemel olur
Orjinal rengine boyayip sacimla surekli ugrasmayi biraktim.
Bir kutu boya alıp kendim boyuyorum evde 12 liraya kuaför 50 lira istiyor pahalı
Bugün e kadr boya kullanmadm hiç bir fikrim yok 😂😂
ben saçlarımın renginden memnunum aslında
siyah beyaz roman gibi biraz:)
Saçlarımı boyamıyorum o yüzden öyle bir derdim yok.
Doğal olan en güzeli diye düşündüğüm için saç boyamak tarzım değil
Saçımda boya yok yüzümde makyaj fazla yok her halimle doğalım uğraşım da yok böyle iyi :)
En İyisi Doğal Yöntem. Hepsi Kandırmaca Alavere Dalavere
Doğal rengiyle bırakılması bence daha makbul, bunun dışında saç bakımı oldukça önemli..
Neden bakimsiz kalayim ki 2 haaftada bir kuafordeyim
Saçımi hiç boyamadim hiç dip boya falan derdim yok 😏
Kendi saçımın üzerine ombre yapıcam. O yuzden dip boya yapmıyorum😂
Uğraşmak istemediğim için işte saçımı doğal haline bıraktım
20 yaşında bu derdi çekmemek için Ombre yaptırıyorum. ☺
Beyazım yok saçlarım koyu kestane doğal renk dip boya gibi bir derdim yok iyi günler.
daha önce hiç saçımda beyaz görmedim. O yüzden yorumsuzum..
Hic boyatmadim, boyamadim saclarimin rengini seviyorum
En güzeli boyasız saç. Boyasaydim da, uçlarını boyardim açık renge. Öyle daha güzel görünüyor bence.
Saçlarım gri degil ki renginden utanayım 😄 dogal takılıyorus ;)) arada balyaj attım ama geçti :)
Ana rengimin gelmesini beklemeden boyatmak Sanırım.
Benim dip boyasiyla basa cikma yöntemim saclarimi boyatmamak.
Uğraşamıyor bir süre sonra insan kuafor yok orası yok burası
Boyama gibi bir sıkıntım olmadığı için dip boyası gibi bir dertte mevcut değil...
2 haftada 1 dip boyası mı gelir?🤔
Sene sonuna kadar boyatmayı düşünmüyorum.🤣
Kimyasal şeylerle isim yok
Boya derdim de yok şükür
Öyle bir derdim yok shhshs olsa bile canimcimin kuaföre var 😎😂
Güzellik ve saç bakım hizmetleri okuyorum canım istediği zaman okulda saçımı boyuyorum 😂😂
Saçımı boyamaya cesaret edemiyorum daha dip boyayla hiç başedemem gibi...
En iyisi doğal sac. Allah ne güzel yaratmış hic dip boyası gelmiyo 😍😍😍
Dip boya derdim yok 😉doğal saç rengimi kullanıyorum şükürler olsun ki 🙏
Saçlarımda beyaz var ama hiç dipten yok. saçımın ortasında ya da uçlarında... baya garip
Hiç boyamadım boyamayı düşünmüyorum bence her boya saçı yıpratıyor
Dip boya derdiyle uğraşmaktan bıktığım için artık saçımı boyamıyorum
Böyle soruları yönlendirmeseniz. . Illaki cevap vericeksin görmemek icin😊
Saclarimi boyatmiyorum dip boyasi diye bisey olmuyor 😏😏😏🤛👊
Zaten tesetturlusun demeyin açıkkende oyleydi. Hic boyatmadim
Kendimi eve kapatacak zamanın var ama kuaföre gidecek zamanım yok.
Hmm anlıyorum xd
Sürekli kuaföre gidemedigim zamanlarda evde kendim boyuyorum siyaha boyadigim için rahat oluyo
Siyah ve koyu renkli saçların en sevdiğim özelliği - dip boya derdim yok.. :D
İki haftada bir dip boya yapıyorum , ya da eve kapıyorum kendimi..
genelde kazıtıyorum ne renk ne saç ne yağlandı derdi kalmıyor :D
Saçlarımı hiç boyatmadım çünkü zararlı.
*Gecen bol olsun.*
Saç spreyleri alin saç boyanizla ayni renk hiçmi akliniza gelmiyo :D
Sacimi hic boyamayarak 😂😂😂 yasasin orijinal koyu kumral 😍😍😍
Saçlarım doğal renginde boyatmadım hiç , böyle dertlerim yok 😄
Dip boya yaptirmiyorum
Kendi sac rengim uçları ombre
eskiden bende oyleydim kendi haline birakarak kurtuldum 😂
Musait olunca kuaföre giderdip boya yaptiririm 😃😃😃2 ayda bir giderim
Sacimi boyatmiyorum orjinal. Çünkü saçları yipratiyor
Bende bir zamanlar saöımı siyaha boyamıştım ben güzel sadırdım ama kimse saçımı beğenmezdi kanıtı
Ben her halimle güzelim, saçlarımın arasındaki beyazlardan çekinmiyorum. <3