Ilk uzarken bir sıkıntı yok ama iyice uzayınca böyle parmakla resimde gösterdiğim yerin köşeleri batıyor. Özellikle mesela cola veya şekerli bişey içtiğimde o köşeler yapış yapış oluyor rahatsız oluyorum. Bıyıkları kesmek en kolay çözüm evet bu yüzden hep bu çözümü uyguladım ama kesmek istemiyorum her seferinde kestim ama böyle kalsın istiyorum.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!