Uzun süreli kullanım da etkisini goren var mi önerir misiniz?

Uzun süreli kullanım da etkisini goren var mi önerir misiniz?

ben kullanıyorum, çok memnunum. hassas cildim olmasına rağmen çok iyi geldi, sadece burnumun üzerine yapmıyorum.
Siyah noktalarda azalma var yani?
şöyle söyleyeyim, cildimi çok iyi temizliyor. bu yüzden kullanıyorum ben, yağ üretmesin diye. siyah noktalarla sorunum yok. bence uzun süre (3-4 hafta) denemlisin.
Anladim
Neutrogenanın ürünleri igrenc kullnmstm suratimi mahvetti
Belki senin cildine uygun olmadigindan olmustur
Nette yorumlara bak. ya geneli mentollü yapisi oldugu için yuzunu asiri yaktigini ya da kurttgunu ya da sivilce yaptgini soyler tabi sen blrsn gene de belki senin cilt tipine uygundr
Yeni aldim kullaniyorum umarım olumsuz etki etmez
Ayhh ben kullandım hiç memnun kalmadım kız ayool
😒😒😒
Cevap
0Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar