Peki siz yüzünüzün hangi tarafını daha çekici buluyorsunuz? 


O zaman sağ tarafı kapatıp yarım fotoğraflar çektirelim.
Teşekkürler.
ahahaha bu bana gönderme gibi oldu ya :D yarı foto falan
bu kadınında sağıda soluda bir başka çekici valla :D
Kesimlikleeee bende hep soldan poz veririm :D
Cevap
15Cevap
Hep sol profilden poz veririm, sağ profilime güvenmiyorum
Komple çekici buluyorum. 99,5 açıyla baktığında daha bir çekici oluyor ama yine de bazen 28.7 derecelik açıyı daha fazla beğeniyorum.
Sağ tarafimi
Tam aksine.. sağ tarafıma aşığım resmen :D
Ikisi de aynı ne farkı var 😂
o kadar okadarki uff offf
Bilmem ilk defa duydum.
Sol sanırım bilmiyorum.
Amaaan normal yüz işte bende bilmiyorum.
Hiç bakmadım ki, bakıp geliyim mi :(
solaklar solunu salaklar sağını sever
kainat kuralı
hormonun bozulmuş
saçmalıktan ölçeniz bir gün :D
komple..
Sağ olabilir 😂
Sol tarafı
Sağğğğğ
Aynn bnce de sol
sol tarafını
Sol tarafini
Ikiside benim
Sağ tarafı
Benim de sol
yüzsüzüm ben
Sol evet
Her iki tarafını da.
Sol tarafı bazen sağ
Sol sanırım
sağ tarafımı
Sol.
Her tarafı
Sol tabiki 😂
Sağdan sağdan
Sağ tarafımı
sol daha tatlı
sag tarafini
"esasında yüzün sağ tarafının sol tarafa göre güzel olmasıdır. yüzün tam karşısından çekilen mimiksiz fotoğrafları ortadan ikiye bölün ve iki farklı fotoğraf elde edin. sağ tarafın fotoğrafının tebessüm ettiğini, sol tarafın ise asık suratlı olduğunu göreceksiniz."
her iki tarafı da
Doğrudur
Sol
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar