Tüy dökücü krem aldım. 4 dakikadan fazla cildimde bekletirsem ne olur?

Üstünde kesinlikle 4 dakikadan fazla bekletmeyin yazıyor. Merak ettim bekletirsem nolur. Deniyimmi sizce? En kötü ne olabilir?
Güncellemeler
+1 yıl
Nalet olsun. Yandı elim. Niye uyarmıyosunuz lann
Güncellemeler
+1 yıl
O yanık geçermi jsndmc. Bunu cevaplayın şimdi
Tüy dökücü krem aldım. 4 dakikadan fazla cildimde bekletirsem ne olur?
Cevapla