Güncellemeler
+1 yıl
Nalet olsun. Yandı elim. Niye uyarmıyosunuz lann
Güncellemeler
+1 yıl
O yanık geçermi jsndmc. Bunu cevaplayın şimdi
Ben beklettim 10 dk kadar bişey olmadı ama ciltten cilde degişebilir de boşver aksiyona gerek yok
Ufak bir nokta da dene kaşıntı yapabilir yanabilir tahriş olabilir
Ağda kullan ya onlar kötü kokuyor veet kullan
Cevap
5Cevap
Tüylerin dökülür benden söylemesi 😂
Hadi canım. Yok artık
Ciddiyim bak çok bekletme😂
Sana dedim çok bekletme yanar diye dinlemedinki
Sen onu şifreli dedin sanırım dhajsj
Senden anlamani beklerdim ama
tahriş olabilir
Tahriş olur
Yakar
Markası ne
Sesu
Sesu işte
Yapma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar