Yüzümdeki lekenin kendi kendine geçmesini beklemek mi yoksa ay başını bekleyip bir kreme 300 TL vermek mi?

Yüzümde çok leke oluşmaya başladı ama kremler aşırı pahalı sizce para biriktirip kremlere ciddi yatırım yapmak mı yoksa akışına bırakmak mı?

Yüzümdeki lekenin kendi kendine geçmesini beklemek mi yoksa ay başını bekleyip bir kreme 300 TL vermek mi?
Cevapla